אימון כושר זוגי בסטודיו

אימון כושר זוגי

הסרטון שלפניכם ממחיש בצורה נהדרת אימון כושר זוגי בזמן אמת שמתקיים בפארק, תוכלו ללמוד ממנו מספר תרגילים יצירתיים לעבודה בזוגות והכי חשוב כולו נעשה בטונות של אהבה ונתינה.

המצרכים הדרושים עבור אימון כושר זוגי

♥ 1,000 ק"ג של אהבה ונתינה

♥ 500 גרם של הקשבה וסבלנות

♥ 420 גרם של תשוקה

♥ 368 גרם של חיזור

♥ 1 פרטנר שכיף לקום לצידו בבוקר

♥ מקום נוח להתאמן בו: בבית או בפארק ומזרן נחמד

סט תרגילים מהממים לאימון כושר בזוגות

תרגיל ראשון – שכיבות סמיכה בזוגות – הגבר שוכב על הגב כאשר האישה אוחזת לו חזק חזק בידיים כאילו לא בא לה לעזוב אותו לעולם, ולסירוגין פעם האישה מבצעת שכיבת סמיכה ופעם אחרת הגבר מבצע שכיבת סמיכה ודוחף את האישה כלפי מעלה (זאת ההתנגדות האנושית, ממש כמו משקולת רק שכאן היא נושמת, מחייכת, אוהבת). מדובר בתרגיל כושר מעולה שניתן לעשות אותו בכל מקום אפשרי.

תרגיל שני – כפיפות בטן בזוגות – האישה כורכת את רגליה סביב מותן הגבר, כאשר הגבר עומד ואוחז באישה בנקודה בטוחה ויציבה, לאחר מכן האישה מבצעת כפיפות בטן כלפי מטה ובחזרה בצורה איטית ומבוקרת. התרגיל עובד חזק מאוד על שרירי הבטן והליבה ומצריך מיומנות גבוהה של הזוג לביצוע.

תרגיל שלישי – סקוואט זוגי – הגבר מחבק את האישה והיא אוחזת בידיו, כאשר שניהם יציבים הם מבצעים את תרגיל הסקוואט כלומר מעבר למצב של "לשבת ולקום" תוך הקפדה של כיפוף ישבן מטה ואי מעבר של הבהונות את קו הברך. תרגיל זה עובד מעולה על שרירי הרגליים ונחשב לתרגיל פופולארי בארסנל הפרטי של כל מאמן כושר אישי.

תרגיל רביעי – לאנצ' זוגי תוך מחיאת כף – עליכם לבצע מכרע קדימה תוך כדי יישום הדגשים הרלוונטים עבור תרגיל המכרעים (רגליים מצביעות קדימה, פישוק קל ברגליים, ברך לא עוברת קו בהונות) ובו זמנית לתת מחיאת כף נגדית אחד לשניה. התרגיל מחזק את שרירי הרגליים וכמובן מעלה את הדופק. עליכם לבצע החלפת רגליים וידיים אחרי ביצוע של צד אחד.

תרגיל חמישי – לאנצ' אחורי זוגי – המטרה שלכם לאחוז את הידיים בצורה מקבילה (יד ימין עם ימין ולהיפך), כאשר רגל אחת באוויר (הרגל הינה ההיפך מהיד) ואז לבצע לאנצ' לאחור כאשר אתם יורדים כמה שיותר למטה ושומרים על הישבן לאחור. יש להחליף רגליים וידיים אחרי ביצוע של צד אחד.

תרגיל שישי – פוש אפ בזוג פלוס מחיאת כף – עליכם לרדת לדשא למצב תקין ונכון של פוש אפס כאשר כל אחד מבני הזוג מבצע שכיבת סמיכה רגילה, ולאחר העליה נותן כף לפרטנר שלו ממש כמו בסרטון. התרגיל מחזק את שרירי יד האחורית, החזה וכמובן את השרירים של הבטן.

תרגיל שביעי – פלאנק בשילוב קפיצות – אחד מבני הזוג נכנס לפוזיציה של תרגיל הפלאנק המעולה, כאשר השני דואג לקפוץ מעליו מצד לצד. התרגיל עובד בצורה מופלאה של שרירי ה Core ומשלב עבודת רגליים עם הקפצה של הדופק. תרגיל שמתאים לחבר'ה מיומנים יתר מהממוצע.

להתאמן יחד ולשלם פחות

תרגיל שמיני – פלאנק זוגי עם מחיאת כף – שני בני הזוג מבצעים את הפלאנק אחד מול השני, וכל אחד בתורו מנתק יד ושולח יד לעבר הבן זוג האחר. מבחינת עבודה יש כאן עבודת בטן חזקה, הפעלה של הקור וכמובן הפעלת שרירים מייצבים.

תרגיל תשיעי – ניתורים מצד לצד בזוגות – עליכם לנתר מצד לצד תוך מתן כף לבן זוג השני ממש כמו בסרטון. קחו בחשבון שהתרגיל מקפיץ את הדופק ומשלב עבודה רגליים לכן תהיו ערוכים לזה.

תרגיל עשירי – שכיבות סמיכה פלוס קפיצה – הגבר מבצע שכיבות סמיכה ואילו כאשר הוא עולה האישה זוחלת מתחת לבטן לעבר הצד השני ומבצעת קפיצה גדולה מעליו וחוזרת בחזרה. הגבר מפעיל את שרירי הידיים, הליבה והחזה ואילו האישה את הישבן, הרגליים ואת שריר הלב.

תרגיל אחד עשרה – לשבת לקום בזוגות – עליכם לאחוז ידיים חזק ולבצע סקוואטים יחד פלוס להקפיד על הדגשים הנכונים לביצוע תקין של התרגיל.

תרגיל שתיים עשרה – הרמות רגליים לחזה בשילוב סקוואטים – אחד מבני הזוג שוכב על גב ומבצע הרמות של הרגליים כלפי מעלה (עבודה על שרירי הבטן וכופפי הירך) כאשר הוא אוחז בקרסוליים של האחר, בזמן שהשני יורד לסקוואטים. תיאור מדויק לתרגיל תוכלו לראות בסרטון.

תרגיל שלוש עשרה – כפיפות בטן בשילוב פשיטת מרפקים עם נשיקה – אין הרבה מה להוסיף למתואר בסרטון. הדבר שבהחלט תוכלו להוסיף זאת את הנשיקה הלוהטת שלכם. (:

תרגיל ארבע עשרה – מקבילים בשילוב כפיפות בטן – אחד שוכב על הגב ומבצע כפיפות בטן ואילו האחר אחד לו בברכיים ומבצע את תרגיל המקבילים לחיזוק היד האחורית.

מקווים שנהניתם מהסרטון המדהים של אימון כושר בזוגות, והצלחתם לקבל כמה רעיונות לתרגילי כושר שתוכלו לבצע יחד עם הבן זוג שאתם הכי אוהבים בעולם. תמשיכו לאהוב, צוות פרסונל פיט

>>לצפייה בתרגילי כושר נוספים בוידאו, אתם מוזמנים ללחוץ כאן