תרגיל לבטן עם רצועות TRX

האם אימון TRX מרזה?

מאז שרצועות הכושר הללו נכנסו לישראל והפכו לחלק בלתי נפרד מהאימונים, רבים מן האנשים שואלים אותנו: "האם אימון TRX  מרזה?" ובכן התשובה היא: אימון בעזרת רצועות TRX תורם בהחלט לירידה במשקל במידה יחסית ובשילוב של תזונה נכונה ובריאה, ואת תשובתנו ננסה להסביר בצורה הגיונית שתהיה לכם הקוראים ברורה ומובנית.

האם אימון TRX מרזה ותורם לירידה במשקל?

אין זה נכון לומר כי אימון TRX מרזה, אלא שהוא תורם לתהליך הירידה במשקל ולהעלאת קצב חילוף החומרים בגוף. אימון רצועות הוא ממש כמו כל פעילות גופנית אנאירובית אחרת כגון: משקולות, גומיות, מכשירים בחדר הכושר, או מכשירי כושר בפארק רק שבפועל העבודה הינה כנגד משקל הגוף. אותן רצועות מסייעות לנו לאמץ את השרירים בגוף ובכך הן תורמות לחיזוק הגוף, האצה של המטבוליזם (חילוף חומרים) ותרומה להוצאה האנרגטית בזמן מנוחה. אם רוצים לראות תוצאות טובות יותר חובה להקפיד בהיבט התזונתי בין אם זה בעזרת תפריט או באכילה מסודרת לכל אורך מהלך היום.

איך לשרוף יותר קלוריות עם רצועות TRX?

אימון עם רצועות טי אר אקס נחשב בהגדרתו הראשונית כאימון אנאירובי, אבל אם ברצונכם לשרוף יותר באימון כזה עליכם לשלב עם ה- TRX תרגילים עם היבטים אירוביים המעלים את הדופק לדוגמא: קפיצות, ניתורים, דילוגים. אם נעשה אנלוגיה לעולם חדר הכושר אזי; תרגילים הדומים מאוד לתרגילים מהעיצוב הדינמי והקיקבוקסינג. כמובן קחו בחשבון, כי אם אינכם מאומנים מספיק ורק התחלתם אימון עם הרצועות השתדלו לעבוד על פי סרגל מאמצים מותאם ומדורג.

כמה קלוריות שורפים באימון TRX?

שאלת מיליון הדולר שלא ניתן לענות עליה ללא פרטים נוספים כגון: עצימות האימון, משך האימון, סוג האימון תנאי האימון. והנה ההסבר לכך: ככל שתעשו אימון מורכב יותר עם הTRX (תרגילים מורכבים), למשך זמן גבוה יותר ותשלבו פעילות אירובית במקביל, הרציונל אומר כי ההוצאה האנרגטית שגופכם יצטרך להוציא תהיה גבוהה מאשר אדם שמתאמן מעט זמן ועושה תרגילים ברמת עצימות נמוכה. בגדול אם אתם רוצים מספרים זה יכול להגיע לכמה מאות של קלוריות באימון "משובח".

מהו אימון רצועות TRX?

זהו אימון בעזרת רצועות כושר אשר מאפשר לעבוד על כל השרירים כנגד משקל גוף בלבד וללא צורך באביזרים נלווים נוספים. הרעיון של הרצועות הללו הומצא ע"י הקומנדו הימי של ארה"ב שחיפש צורך לשמור על אימונים בתנאי שטח לא אופטימאליים. חשוב לא לבלבל בין השניים, יש TRX שזהו המותג האמריקאני המופלא, ותחת אותו מותג אמריקני מצליח יש רצועות, מוטות, גומיות התנגדות, מזרנים, כדורי כוח, חבלים ואפילו ביגוד שנכנס לקטגוריה.

איפה ניתן לעשות אימוני TRX?

ניתן להתאמן עם רצועות הTRX בכל מקום שרק אתם מדמיינים לעצמכם למשל: אימון TRX בבית, במשרד, בפארק, בים, בגינה, בסלון, בסטודיו, על גג של הבית. כלומר, בכל מקום בר ביצוע בו ניתן לתלות את הרצועות ואין סיכון מבחינה בטיחותית. ההתקנה יחסית פשוטה וקלה, וגם אם יש לכם ספק קל קחו לעצמכם איש מקצוע כמו מאמן מוסמך אימון רצועות שינחה אתכם בכל הפרטים הטכניים הנכונים.

לקביעת אימון TRX

לסיכום, ניתן לומר כי אימון TRX מרזה בהנחה ומתאמנים בעצימות בינונית-גבוהה, אוכלים בצורה מסודרת ומשלבים תרגילים אירוביים ואנאירוביים יחד וזאת על מנת למקסם את התוצאות הרצויות.

>>>למידע נוסף על אימון TRX כנסו לכאן