פשיטת גב כנגד FITBALL

תרגילי כושר עם כדור פיטבול

בסרטון וידאו זה תמצאו מספר תרגילי כושר עם כדור פיטבול המתאימים לכל הרמות ללא צורך בידע מקדים. סרטון זה תורגם על ידי מאמני PERSONAL FIT וכמובן הקרדיט שייך כולו לערוץ היוטיוב הפנטסטי “XHIT”.

מאמנת הכושר בוידאו זוהי "קלסי לי" הנמרצת והמקצועית, ממנה תוכלו להתרשם בעוד עשרות סרטונים ברחבי הרשת בהם היא מככבת.

מבנה האימון

7 תרגילים | כל תרגיל 30 עד 60 חזרות | סט אחד |

תרגילי כושר עם כדור פיטבול לעיצוב הגוף

תרגיל 1 – פשיטת ירך עם פיטבול

דגשים לתרגיל: תעברו למצב של שכיבה על הבטן על הכדור, ידיים קצת יותר מרוחב הכתפיים, רגליים עם פישוק רחב (על מנת ליצור יציבות מקסימלית). לאחר מכן, בצעו הרמות של הרגל כלפי מעלה עם עדיפות שהרגל תהיה בפלקס ליצור עבודה חזקה ומורגשת יותר של הישבן. אם ברצונכם להקשות על עצמכם יותר השהו את הרגל למשך 10 שניות בסיום התרגיל.

תרגיל 2 – פיטבול סקוואט

דגשים לתרגיל: הניחו את הכדור על אחד הקירות אצלכם בבית כאשר הכדור נמצא בין הגב התחתון לגב העליון, הקפידו להשעין עליו את משקל גופכם. לאחר מכן, בצעו את תרגיל הסקווט הרגיל עם רגליים מעט פשוקות וישבן מוטה לאחור. שימו לב, כי המאמנת בסרטון מאתגרת את עצמה עוד קצת ומבצעת סקוואטים על רגל אחת עם הכדור (מומלץ אך ורק לכאלו שמאומנים מספיק).

תרגיל 3 – קפיצות צפרדע עם הכדור

דגשים לתרגיל: אין הרבה מה להוסיף פרט לעובדה שתרגיל זה מעלה מאוד את הדופק, לכן אם אתם לא הכי בכושר תעשו פחות מ-60 שניות. אנחנו ממליצים לכם פשוט להתחקות אחר הסרטון צעד אחרי צעד בתרגיל הזה, ואם עולה לכם שאלה תעלו אותה בפנינו.

הזמינו אימון ניסיון כעת

תרגיל 4 – סקוואט רחב עם הרמת כדור

דגשים לתרגיל: עברו למנח סקוואט רק שהפעם הרגליים מעט רחבות מהרגיל, אחזו את הכדור בשתי ידיים ובצעו ירידות ישבן כלפי מטה ובחזרה כלפי מעלה עם הכדור ממש כמו המאמנת בסרטון. התרגיל הזה עובד על שרירי הרגליים עם דגש לארבע ראשי אז תהיו מוכנים מראש להרגיש אותו.

תרגיל 5 – פוש אפס כנגד הפיטבול

דגשים לתרגיל: תעברו לשכיבה על הבטן כנגד הכדור, תמצאו זווית בה אתם מרגישים יציבים ובטוחים, הצמידו רגליים, ידיים רחבות יותר מקו הכתפיים ואז בצעו ירידות כלפי מטה ועליה בחזרה. ממש כמו שכיבות הסמיכה הרגילות רק שהפעם הטוויסט הוא על כדור.

תרגיל 6 – פייקים עם כדור

דגשים לתרגיל: תשכבו על הבטן כאשר הפיטבול על קו הברך ומטה, ידיים יציבות על הריצפה ובצעו גלגול של הכדור לכיוון הבית חזה עם ישבן כלפי מעלה ותיישרו רגליים בחזרה. תרגיל נהדר שעובד חזק מאוד על שרירי הבטן ויעזור לכם למצק אותה עם התזונה הנכונה שלכם.

תרגיל 7 – העברת כדור מהרגליים לידיים

דגשים לתרגיל: שכיבה על הגב, ידיים אוחזות בכדור והמטרה שלכם היא לשים את הכדור בין הרגליים תוך כדי עליה ושוב פעם אותו דבר. תרגיל זה מומלץ לכאלו המאומנים וחזקים מספיק בשרירי הבטן ולא לכל אחד או אחת.

לסיכום, אלו היו מספר תרגיל כושר עם כדור פיטבול בסרטון מהמם, קצר ומדויק. אל תשכחו קצת למתוח את הגוף וכמובן תצפו ליום שלמחרת.

>>>לפרטים נוספים על "תרגילי כושר עם ספסל" – תכנסו לכאן