אימון עם גומיה בחוף

4 תרגילי כושר עם גומיה

בסרטון זה, תוכלו למצוא 4 תרגילי כושר עם גומיה שאותם תוכלו לעשות בכל זמן ומקום נתון. סרטון זה שייך לערוץ היוטיוב המופלא של מאמנת הכושר "נטלי ג'יל" ואילו אנחנו חברי PERSONAL FIT תרגמנו אותו בשבילכם.

את הגומיות, תוכלו לרכוש בכל חנות ספורט ברחבי הארץ המתמחה בציוד ספורט. חשוב לשים לב כי קיימות גומיות במספר צבעים כאשר כל צבע מסמל את רמת ההתנגדות, לכן מומלץ להיוועץ עם המוכרנ\ית בחנות על גומיה המתאימה לרמה שלכם.

מבנה האימון

10 תרגילים | כל תרגיל 15 עד 20 חזרות | סט אחד |

תרגילי כושר עם גומיה לעיצוב הגוף

תרגיל 1 – הרחקת שכמות עם גומיה

דגשים לתרגיל: עימדו ישר עם מעט כיפוף, אחזו את הגומייה קצת יותר מרוחב הכתפיים ולאחר מכן בצעו הרחקת כתפיים אופקית עם הגומיה. תרגיל מצוין אשר מחזק את השכמות והכתפיים, נהדר לכאלו הסובלים מכאבי בשכמות בצורה שכיחה.

תרגיל 2 – כפיפת כתף עם גומייה

דגשים לתרגיל: הניחו את הגומיה מתחת לנעל (באזור המגרעת של הנעל) ובצעו כפיפה של הכתף כל פעם ביד אחרת. שימו לב, כי בסרטון נטלי המאמנת דואגת לבצע את התרגיל רגל עם יד נגדית ומחליפה בעת הצורך. התרגיל מחזק מאוד את האזור הקידמי של הכתפיים.

עיצוב הגוף בצורה מושלמת

תרגיל 3 – סקוואט עם גומייה

דגשים לתרגיל: קשרו את הגומיה סביב הרגליים באזור הברך, אל תיקשרו חזק מידי כדי שתוכלו לבצע את התרגיל בצורה נינוחה. לאחר כשקשרתם את הגומיה, תדאגו לבצע סקוואטים איכותיים כאשר הישבן מוטה לאחור ובצעו זאת מצד לצד. שימו לב, כי המאמנת בסרטון מודה עד כמה התרגיל קשה לה, שורף לה ועובד בצורה מהממת על הישבן והרגליים – אז קחו זאת בחשבון.

תרגיל 4 – פשיטת ירך בשכיבה עם גומיה

דגשים לתרגיל: עברו לשכיבה על הגב, תאחזו את הגומייה סביב המותן כדי ליצור התנגדות ולאחר בכן בצעו פשיטה בירך תוך כדי שאתם מכווצים ישבן חזק ושומרים על הראש מונח מטה על המזרן. התרגיל עובד בצורה פנטסטית על שרירי הישבן והירך האחורית קחו בחשבון שאתם עתידים להיתפס כבר אחרי הסט הראשון שלכם.

לסיכום, מקווים שנהניתם מסרטון הטעימה המהמם שצוות פרסונל פיט תרגם במיוחד עבורכם. התרגילים שבוצעו בסרטון הם עבור פלג הגוף העליון והתחתון

>>>לפרטים נוספים על "תרגילי כושר עם פיטבול" – תכנסו לכאן