תרגיל בטן סטטי

5 דקות של תרגילי כושר לבטן

סרטון קוויקי וסופר מהיר המכיל 5 דקות של תרגילי כושר לבטן, השייך לבית היצור מאת "XHIT". הסרטון כולו עשוי קצב מטורף, שופע אדרנלין ומלא בכריזמה של המדריכה Rebecca-Louise. אם אתם ממש מתחילים מאפס אנחנו לא ממליצים ללכת על התרגילים הללו אלא אתם מוזמנים להיכנס ללינק בסיום הכתבה שמדבר על כפיפות בטן למתחילים.

 

מבנה האימון

חמישה תרגילים לחיטוב הבטן | כל תרגיל 60 שניות | 5 דקות אימון סה"כ |

מספר תרגילי כושר לבטן

תרגיל 1 – ספיידרמן פלאנק

דגשים לתרגיל: היכנסו למצב של הקלאסי של תרגיל הפלאנק, ואחזו ברצפה עם שורשי כף היד או האמות, רגליים ישרות וישבן מורם וישר. לאחר מכן, בצעו קירוב של ברך שמאל אל מרפק שמאל ולהיפך עם ימין תנועה המזכירה מעט את תנועת העכביש של ספיידרמן.

תרגיל 2 – הרמות אגן כלפי מעלה

דגשים לתרגיל: שכבו על הגב, ראש מונח על הרצפה, ידיים מונחות לצידי הגוף ובצעו הרמות אגן כלפי מעלה תוך הנפת הרגליים לכיוון התקרה ולאחר מכן, החזירו אותן ליישור כמעט מלא ובחזרה. תרגיל מצוין לשרירי הבטן עם עבודה מעולה על הבטן התחתונה וכופפי הירך.

האימון עלינו הקוביות עליכם

תרגיל 3 – כפיפות בטן אלכסוניות

דגשים לתרגיל: תשכבו על הגב, הביאו שתי ברכיים לצידי הגוף כמה שתוכלו ולאחר מכן בצעו כפיפות בטן ממש כמו בסרטון הוידיאו. התרגיל מחזק מאוד את הבטן עם דגש על האלכסונים.

תרגיל 4 – סייד פלאנק

דגשים לתרגיל: שכבו על צידי הגוף, רגליים צמודות, אגן נמצא באוויר ובצעו כניסה של יד אחת פנימה אל מתחת לגוף כמה שניתן ויישרו אותה בחזרה. התרגיל עובד חזק מאוד על שרירי האלכסונים ויכול להפעיל מעט לחץ על הגב התחתון.

תרגיל 5 – כפיפות בטן משכיבה לישיבה

דגשים לתרגיל: תשכבו על הגב, ידיים ישרות לפנים ובצעו כפיפות בטן כלפי מעלה כמה שיותר. שימו לב כי אם הינכם מתקשים לעלות כל כך גבוה כמו "רבקה" המאמנת, אז שימו את הרגליים מתחת למיטה או כורסא במטרה שהרגליים יאחזו במשהו בזמן התרגיל.

לסיכום, קיבלתם הוכחה ויזואלית שאכן ניתן לעשות אימון בטן ב5 דק' בודדות ללא הכנות מוקדמות או ציוד מיוחד. הדבר היחידי שאתם צריכים הוא: מוטיבציה.

לדף הבית לחצו כאן ולפרטים על תרגילי בטן למתחילים תלחצו פה