בלוג - מאמרים אחרונים

מאמן כושר אישי בתל אביב

אתם מחפשים מאמן כושר אישי בתל אביב? במאמר הבא, אנחנו הולכים להסביר לכם הכל כולל: כמה עולה השירות? מהם המקומות המומלצים? אילו סוגי אימונים תוכלו לעשות? וטיפים לבחירת מדריך אידיאלי עבורכם.

מאמן עם המתאמנת שלו בפארק

5 יתרונות שמעניק לכם מאמן כושר אישי

  1. ליווי צמוד לאורך כל התהליך -- איזה כיף זה כאשר מישהו חושב במקומכם על התרגילים, כשמגישים לכם את המשקולות, שמותחים אתכם, שמקפידים שאתם מבצעים כל תרגיל בצורה נכונה, והכי חשוב שיש מישהו שדואג לכם במהלך האימונים שלכם.
  2. הקטנת פציעות ספורט ונזקים גופניים -- הרבה אנשים עושים המון טעויות במהלך האימונים, שלצערנו אותן טעויות עלולות להוביל בסופו של יום לפציעות הפיכות ולכאלו שהן ארוכות טווח ואז ההחלמה היא פשוט סיוט. אם אתם מרגישים חסרי אונים וחוששים שאתם עלולים להזיק לעצמכם, תעשו טובה תיקחו עזרה בתשלום.
  3. לא נעים לבטל לו -- אין מצב בעולם שאתם תבטלו אימון כושר אישי, אלא אם כן זה מקרה חירום SOS. אז אם לא תבטלו, זה אומר שתתמידו באימונים. לעומת זאת, לעצמכם בטוח הייתם מבריזים ומבטלים כי לא אכפת לכם וכאן התרומה על הגדולה של מסגרת כזאת.
  4. גם כשאין כוח לכלום עושים אימון -- קורה לכולנו שאנחנו מגיעים מהעבודה ועבר עלינו יום לא פשוט ולעיתים אפילו מאוד מרגיז, והדבר האחרון שאנו רוצים לעשות הוא להתאמן. אבל כשהוא מגיע אלינו, דופק לנו בדלת ונכנס בחיוך קצת קשה להגיד לו "אין לי כוח" ואיך שמתחילים הכל נעלם.
  5. מכיר מלא מקומות שווים -- לכל אחד יש את הפנינות השוות שלו, הכוונה למקומות מדהימים שכיף להתאמן בהם כי יש בהם אווירה טובה, כי יש מרחב תמרון, כי אפשר לשלב הרבה סוגי אימונים ולהיעזר בתנאי השטח השונים (מדרגות, דשא, ספסלים). אין מצב שיהיה לכם משעמם, כי אתם יכולים לגוון וכל כמה זמן לבקש להתאמן במקום אחר למשל: בפארק, בים, בטיילת, בספורטק, על הגג, באזור המזח.

12 מקומות מומלצים להתאמן בהם בתל אביב

פארק הירקון בתל אביב

  1. פארק הירקון -- האזור הכי הכי חם שיש כיום בתל אביב, מציע שפע עצום של מדשאות ענק, מגרשי טניס, מתקני כושר, מסלולי ריצה, שבילי הליכה, השכרת אופניים, שייט, מרכז חתירה, קיר טיפוס, סירות, טרמפולינות, אזורים מוצלים, גינות כלבים. אזור שעטוף באווירה ספורטיבית כל ימות השבוע 7\24 בכושר, ספורט, תנועה ואנרגיה. ואפילו בתאריכים מסוימים, יש בפארק הירקון הופעות של מפורסמים כמו: עומר אדם, בון ג'ובי, ליידי גאגא, מאלומה ורבים טובים אחרים.
  2. גינת פלורנטין -- מדובר באחת הגינות העמוסות והגדושות כלבים באזור פלורנטין, גינת בעלי סטייל דוג פרנדלי, המגיעים אליה הרבה חבר'ה צעירים מאוזר פלורנטין.
  3. גינת שוסטר -- גינה חביבה ואינטימית המיועדת לתושבי השכונה בעיקר, נמצאת ממש בסמוך לכיכר ולמרכז שוסטר. הגינה מטופחת, מוצלת ומאובזרת בברזי שתיה. אם אתם נמנים על תושבי שוסטר ומתחשק לכם לעשות אימון בחוץ זוהי יכולה להיות אלטרנטיבה עבורכם.
  4. גינת נווה צדק -- גינה סופר קטנה וחביבה המיועדת לתושבי שכונת נווה צדק ואורחי מתחם התחנה. הגינה מאוד קטנה, מאופיינת בהרבה הורים וילדים שמגיעים לשחק במתקנים ובנדנדות, ומידי פעם במהלך היום אתם עשויים לפגוש במאמנים שם.
  5. פארק צ'ארלס קלור -- פארק מטורף המשתרע על שטח של 120 דונם, ממוקם על הים מרחק נגיעה מיפו, נווה צדק ומשוק הכרמל. בפארק תוכלו למצוא שבילי הליכה מסודרים המחברים בין מדרונות יפו לתל אביב, תחנת דלק סמוכה, בית קפה ארומה, את מסעדת מנטה ריי, ואת החוף המערבי של הגולשים. אין כמו לעשות צעידה על שפת הים לקראת שקיעה, הנוף הורס את הבריאות.
  6. גינת אזורי חן -- ממוקמת באזור צפון תל אביב, ממש בשכונת אזורי חן. הגינה מאוד מטופחת ואסטטית ובאיה הם תושבי השכונה בעיקר. הגינה גדולה, מרווחת ומאוד מסודרת ואורחיה הם בעיקר הורים עם תינוקות, ובנות בייביסיטר מהשכונה. הגינה גובלת עם מרכז מסחרי העמוס בבתי קפה ומסעדות שכונתיות, קופות חולים, חנויות נחמדות ויש את קאנטרי אזורי חן הסמוך.
  7. גינת כוכב הצפון -- גינה קטנה ואינטימית המאוכלסת בעיקר בתושבי שכונת כוכב הצפון בתל אביב בגינה ניתן למצוא שני אזורים של מתקנים, שבילים מסומנים להליכה ולרכיבה, ברזיות למי שתיה, מזרקות ובית ספר חדש ונחמד.
  8. גן מאיר -- הגן ממוקם ממש בסמוך לדיזינגוף סנטר וכולל בתוכו: שבילי מסומנים, גינת כלבים מהממת מהפופולאריות ביותר, בריכת פרחי מים, חלקת זיכרון לנרצחים בבר נוער, מרכז עירוני לקהילה הגאה, בית קפה ממש בכניסה לגן וכמובן הרבה שטחים מוצלים ומרהיבים.
  9. גן העצמאות -- הגן יושב ממש בסמיכות למלון הילטון ונמצא ממש על חוף הים. לטעמנו, אחד האזורים עם הנוף הפנורמי המרהיב ביותר בתל אביב. ברוב הזמן תמצאו שם חבר'ה שיושבים לפיקניק, משתזפים, רוכבי אופניים. תיירים ותיירות ומאמנים רבים. אימון בגן העצמאות הוא פשוט חלון ראווה מטורף עם נוף עוצר נשימה ורוח מלטפת, מומלץ בחום!
  10. גינת דובנוב -- אחת הגינות האטרקטיביות והאסתטיות במרכז ת"א. בגינה תוכלו ליהנות מנוף מרהיב וירוק המשרה שקט ורוגע מצד אחד, ומצד שני תוכלו לבקר במשכן לאומניות הבמה הנמצא במרחק פסיעה. בגינה תוכלו למצוא עבורי אורח שעושים הליכה, מספר רב של כלבים ושטח מוצל של מתקנים חדישים ומתקדמים.
  11. ספורטק תל אביב -- אחד האזורים הכי כייפים שיש באזור פארק הירקון. מדובר באזור שכולו משדר פעילות גופנית וזאת כי יש שם: מתקני כושר, קרקס, מגרשי כדורגל, כדורסל, קיר טיפוס, מסלול הליכה וריצה, רכיבת אופניים, טרמפולינות וכמובן חניה צמודה. אנחנו בהחלט ממליצים לכם להתאמן שם.
  12. טיילת תל אביב -- בטיילת המדהימה אשר עברה "מתיחת פנים" קוסמטית לאחרונה, תמצאו שבילי הליכה, מסלולי ריצה, מתקני ספורט המיועדים לציבור הרחב, שטחים עצומים של דשא, וכמובן רצועות חוף מהממת ביופי שלה. יש שם אווירה שוקקת של אקשן, תנועה ודינמיות. זה המקום המושלם להתעמל בו.

אימון כושר אישי בחוץ

10 סוגי אימונים שניתן לעשות עם מאמן אישי

  1. אימון משקולות -- תוכלו לבקש ממנו שיביא משקולות לאימון, וככה תוכלו לעשות תרגילים נחמדים שיעזרו לכם עם המטרות שלכם. לגבי הכובד זה נורא משתנה בין כולם.
  2. אימון TRX -- תוכלו לעשות אימון עם רצועות, שבעזרתן ניתן לעשות עשרות תרגילים לכל השרירים בגוף בדגש על שרירים ספציפיים שתרצו לחזק. אחלה אימון מאוד מומלץ.
  3. מתיחות -- תוכלו לבקש לעשות אימון שכל כולו משלב תנועתיות, גמישות והארכת שרירים. קיימים עזרים נחמדים שניתן להיעזר בהם כמו: כדור פיזיו, גליל פילאטיס, רצועות.
  4. אימון קיקבוקס -- אימון שעוזר לשרוף קלוריות, לשפר קואורדינציה, מפתח מהירות ומשפר סיבולת לב ריאה. אם אתם בקטע של להוציא רגרסיות ולשרוף הרבה קלוריות, כדאי שתבקשו.
  5. אימוני ריצה -- תוכלו לעשות ריצות בחוץ כמעט בכל מקום שתרצו, תוכלו לשלב ריצה רצופה, ארוכה, קצרה, ספרינטים, אינטרוואלים. יש הרבה אנשים שמבקשים לעצמם מאמן ספציפי שילמד אותם לרוץ.
  6. קטלבלס -- סוג של משקולות שאפשר לעשות איתה הרבה דברים כמו הנפות, הרמות, לעבוד על כוח מתפרץ, סיבולת, מהירות. כל המרכיבים הללו יחד תורמים לפיתוח השרירים, ירידה במשקל, עיצוב הגוף.
  7. פילאטיס -- תוכלו לעשות אימונים בבית או בחוץ באיזו נקודה שקטה ונעימה. מטרת האימון היא חיזוק שרירי הליבה, חיטוב הבטן, שיפור התפקוד היומי, גמישות, מתיחות, חיזוק ריצפת אגן ועוד הרבה דברים אחרים.
  8. אימון מחזורי ועל מחזורי -- תוכלו לעשות אימוני תחנות מגניבים למשל: עליית מדרגות, לאחר מכן שכיבות סמיכה, לאחר מכן סקוואט, ואז ריצה קצרה. הרעיון באימון כזה הוא לתת עניין "וצבע" אחר בעולם הפיטנס.
  9. אימון סאפ -- נכון שזה לא הכי טרוויאלי על פניו, אבל זוהי אפשרות נהדרת לצאת קצת מכל העולם הרגיל אל העולם הימי. בים אפשר לעשות על הסאפ תרגילי שיווי משקל, חתירה, בטן, סקוואטים וכמובן בחוף עצמו יש אינספור אפשרויות.
  10. אימון טבטה ואימוני HIT -- מדובר באימונים יחסית קצרים (5 דקות ומעלה), כאשר כל אימון מעלה את הדופק מאוד ותורם לשרוף קלוריות. מתאים יותר לכאלו עם רמת כושר גבוהה, יחסית מאומנים שאין להם בעיה להזיע, להגביר את קצב הלב וכמובן להיפטר מעודף קלוריות.

איך ניראה התהליך של אימון כושר אישי?

  • תתקשרו אלינו -- אתם מוזמנים לצלצל אלינו במטרה לברר פרטים כמה עולה אימון? או איך זה עובד? ואנו נשאל אתכם את כל השאלות הרלוונטיות לתחום כגון: מה המטרות והצרכים? מה התקציב שיש לכם? כמה אתם מוכנים להשקיע מזמנכם? לאחר שנדע את כל הפרטים עליכם, ואתם תדעו עלינו אנו נתאם לכם מצוות המאמנים שלנו הפרוסים ברחבי הארץ.
  • תקבלו שיחה ממנו -- אותו אחד שתיאמנו לכם יצלצל אליכם, במטרה לתאם מולכם יום נוח ושעה נוחה שתהיו פנויים לעשות אימון הכרות.
  • לאחר אימון הכרות -- לאחר האימון הראשון (בתקווה שהיה לכם ממש כיף), אנו נצלצל אליכם לשאול לשלומכם ואיך אתם מרגישים שהיה לכם?, ומשם נשאל אתכם כיצד תרצו להתקדם הלאה. כלומר, באיזה מסלול אתם בוחרים בהתאם לחבילות שלנו.
  • תקופת האימונים -- זוהי התקופה הכי מהממת שיש, כי היא מספקת בגלל הרבה סיבות כמו: אתם תרגישו חזקים, נמרצים, אנרגטיים, תרדו במשקל, תעלו מסת שריר ובאופן כללי התחושה הפנימית שלכם תרגיש הרבה יותר שמחה מלפני האימונים.
  • כל סיום הוא התחלה חדשה -- האימונים עם מאמן כושר אישי הם לא לנצח בגלל מספר דברים למשל: השגתם את המטרה שרציתם, היה לכם תקציב מסוים שיכולתם לבזבז, צברתם מספיק ידע וביטחון ואתם מרגישים שהיגע הזמן שלכם להתאמן בעצמכם. מה שאנחנו רוצים להגיד הוא שלכולם יש את הסיבות שלהם וזה בסדר גמור, רק חשוב שתמצאו את הדרך הכי נכונה בשבילכם.

אימון קיקבוקס

איך לבחור מאמן כושר מומלץ בתל אביב?

  • המלצות -- אל תבחרו איש מקצוע שאתם לא מכירים, אלא תבחרו אחד שקיבלתם עליו המלצות מקרובים, חברים או משפחה. הכי נכון לעשות, כאשר ניגשים לבחור איש מקצוע הוא לקבל עליו המלצות מאנשים שכבר התנסו בשירות שלו. זוהי שיטת סינון נהדרת להגיע למה שאתם מחפשים בקלות וביעילות.
  • תעודת והכשרות -- ככל שיש לו יותר זה מעיד על אחד כזה ששואף להתקדם ולהתפתח בתחום, יודע את חשיבות הקורסים, רוצה להיות מעודכן, יודע כי ידע זה כוח וכל הזמן ענף הכושר נמצא בצמיחה וצריך כל הזמן ללמוד ולהתחדש. בקיצור, כזה אחד אתם רוצים לצידכם.
  • פה לאוזן -- יש לכם חברה מרוצה שירדה משמעותית במשקל ומתאמנת עם מדריך פרטי? אם כן, טוסו לברר איתה את הטלפון של אותו מדריך. כנראה מה שהוא עושה, הוא עושה טוב ולפיכך המלצות של חברים וקרובים, זוהי הדרך הטובה ביותר.
  • חיפוש בגוגל -- תפנו לחבר הכי וירטואלי בעולם שיודע המון דברים וזהו כמובן גוגל. פתחו, הקלידו כמה מילים רלוונטיות, והופה תקבלו רשימה ארוכה של מאמנים שונים, מומלץ לקרוא ביקורות. משם כל התהליך מאוד קצר, משאירים פרטים או מצלצלים לקבלת פרטים.
  • חיפוש בפייסבוק -- יש כיום עשרות ואפילו מאות קבוצות שונות בפייסבוק בכל נושא אפשרי. גם כאן, אתם יכולים להצטרף לקבוצה רלוונטית לכם ולבקש המלצה בנושא.

קבלו רשימה קטנה של כמה הכשרות בתחום

  • עבר הכשרת פילאטיס
  • תואר ראשון בחינוך גופני
  • מדריך קיקבוקסינג מוסמך
  • מוסמך לאמן נשים בהריון
  • תעודות מדריך חדר כושר ובריאות מטעם מכללת וינגייט
  • מדריך TRX מוסמך -- תעודה בינלאומית שעברתם את ההסמכה הרשמית מארה"ב

כמה עולה מאמן כושר אישי?

אימון הכרות אצלנו עולה רק 99 שקלים לאימון חד פעמי. אחרי שעשיתם אימון ובמידה ותחליטו שאתם רוצים לקחת סדרת אימונים, אתם תשלמו לפי חבילת אימונים שתבחרו. החבילה הכי זולה מתחילה ב150 שקלים אצלנו, כאשר אתם מקבלים מאמן מאוד מקצועי, מנוסה, מוסמך עם תעודת מדריך כושר גופני ובריאות ובעל ניסיון רב.

איפה עושים אימונים אישיים?

את האימונים אפשר לעשות בבית (בסלון, בחצר, בגינה, באחד החדרים). בחוץ (בפארק, בגינה הציבורית, בים, בטיילת, במגרש). בסטודיו או חדר כושר. המטרה שיהיה לכם נוח, וקרוב מבחינת מיקום וכמובן בהתאם למה שתרצו.

אילו סוגי אימונים קיימים?

קיימים הרבה סוגים של אימוני כושר, כאשר לכל אימון יש את הייחודיות שלו. יש אימוני אירובי, ויש אימוני כוח. למשל: אימוני משקולות, רצועות TRX, עם כדור פיטבול, עם גומיות התנגדות, אימונים פונקציונאליים, ספורט בהריון. רוצים לדעת יותר? כנסו להמשך הכתבה.

צרו קשר

מאשר/ת קבלת חומר שיווקי מ PERSONAL FIT

כל הזכויות שמורות ©2016 פרסונל פיט - אימוני כושר אישיים בפריסה ארצית | ברוריה 6, רמת גן | תנאי השימוש |
Call Now Button
WhatsApp chat