לוגו - מאמן כושר אישי פרסונל פיט

כל כך הרבה חלומות מקיפים אותנו מידי יום, אבל איך להשיג בטן שטוחה ויפה זהו אחד החלומות הכי פופולריים שקיימים. ובכן, מדובר במשימה לא פשוטה בכלל אבל בהחלט אפשרית הדורשת המון משמעת, סבלנות גנטיקה מההורים ועוד כמה דברים עליהם נרחיב בהמשך הכתבה.

בחור שרירי עושה כפיפות בטן

הדרך לבטן חטובה

  1. תדאגו לבצע פעילות אירובית – אל תשכחו לשלב סוג של אימון אירובי במקביל למשל: ריצה, הליכה, אופניים, קפיצות על חבל,שחיה, קיבוקסינג, עיצוב דינמי, ריקודים או כל דבר אחר המגביר את פעילות הלב ומעודד שריפת קלוריות מוגברת יותר מאשר משקולות.
  2. גנטיקה – זהו אומנם לא כלי אבל בהחלט משהו שאם יש לכם אז הרווחתם בענק, אחרת תצטרכו לעבוד קשה כדי להשיג את התוצאות הרצויות. אלו שנולדו עם גנטיקה מופלאה צריכים להגיד תודה להורים שלהם.
  3. תורידו אחוזי שומן – הרי השרירים האלו קיימים אצל כולנו, אבל ההבדל הגדול הוא שיש כאלו שרואים את זה אצלם בצורה מדהימה, כאלו שלא רואים בכלל. כדי שייראו אצלכם, המטרה העיקרית תהיה לרדת באחוזי השומן הגבוהים שכן הם משפיעים על המראה האסתטי שלה.
  4. תתאמנו כמה פעמים בשבוע – חשוב שתהיו ערים לעובדה כי אלו שרירים לכל דבר ועניין ממש כמו שרירי הרגליים, החזה והגב וכי אם ברצונכם לעצב ולחזק אותם עליכם לבצע מספר תרגילים כדי לחזק אותם.
  5. תאכלו מסודר – אכילה מושכלת ומותאמת אישית עם כללים מנחים הכתובים בעזרת תפריט מסודר תביא עמה תוסף עזר חזק מאוד לקראת המטרה. חשוב להקפיד לאכול ע"פ כללים נכונים, בין אם זה אומר סוג מסוים של פחמימות, כמות נכונה של חלבונים ושומנים בצורה סבירה. כמו כן, כדי שלא תשתעממו מהר מידי מומלץ להחליף את התפריט כל תקופת זמן לשם הגיוון והעניין ובמטרה שתתמידו לאורך זמן.
  6. היתפסו על איזה מודל לחיקוי – חשוב שתשדרו לעצמכם כל הזמן מסרים חיוביים למוח שאתם יכולים ורוצים. דרך יצירתית לעשות זאת הינה להסתכל בתמונות או אפילו טוב מזה לצפות בתרגילי כושר בוידאו של מעין "סלבס" בענף הכושר עם גוף מטורף אשר עשו זאת. עצם העובדה, שתצפו בסרטונים של ווינרים ומובילים בתחום תגרום לכם לרצות להיות כמוהם ומכאן אתם תשדרו את המנטרה הזאת למוח בפרט ולגוף שלכם בכלל.

שני גברים עם שרירי בטן מדהימים

כמה כפיפות צריך לעשות ביום כדי לראות קוביות?

  • אין מספר מדויק של כפיפות שאתם צריכים לעשות, אלא חשוב שתקפידו לעשות
  • מומלץ בכל סוף אימון, תבצעו 150 חזרות ומעלה ואם אתם יכולים יותר אז בכיף
  • תרגיל הפלאנק (סטטי) מאוד מומלץ כי בנוסף הוא מחזק את שרירי הליבה הפנימיים
  • הן נמצאות אצל כולנו, ההבדל העיקרי הוא כמות אחוזי השומן שעושה את הבדל הניראות
  • כדי לראות אותן עליכם להקפיד על מאזן קלורי שלילי (כלומר לשרוף יותר קלוריות, ממה מכניסים)
  • תדאגו לעשות פעילות אשר מעלה את הדופק, קצב חילוף החומרים ואת שריפת הקלוריות היומית שלכם

אימון ראשון בלי התחייבות

אימון ראשון ב- 200 ש"ח חד פעמי

דברו איתיוואטסאפ