בלוג - מאמרים אחרונים

איך לא לעלות במשקל בתקופת המונדיאל?

תקופת המונדיאל זוהי תקופה היסטרית בת חודש ימים של אקשן, צבעוניות, דגלים, אוהדים, שחקנים, עבירות, פנדלים, כרטיסים והרבה כדורגל משובח עם ים של נשנושים ברקע כחלק מצפייה במשחקים המרתקים.

לכן כדי "למזער נזקים" ולעלות במשקל כמה שפחות, חשבנו שיהיה נחמד לתת לכם מספר טיפים, אשר יעזרו לשמור על זה, אז קחו לכם הפסקה במחצית לקרוא את הטיפים הללו.

בירה ונאצ'וס

7 טיפים שיעזרו לכם לשמור על משקל תקין במונדיאל

  • תקנו מראש פחות נשנושים – כל בית בישראל ובעולם בכלל נוטה לנשנש בזמן משחקי הכדורגל ובכמויות רבות כמו: אלכוהול ובירות, פיצוחים מכל הסוגים, חטיפים, גלידות ומאכלי מיקרו מהירים. לכן מלכתחילה, "תגבילו" את עצמכם בתהליך הקניה שלכם, ותקנו פחות נשנושים אשר יגרמו לכם ללעוס ולבלוס.
  • תשקלו את עצמכם מדי שבוע – תמיד תדאגו להישאר בפוקוס ובשליטה, הכוונה תשקלו את עצמכם כל שבוע כדי להבין האם אתם בטווח הרצוי או שהעליתם. אם אתם ברצוי שלכם, סימן שעד עכשיו אתם מהממים אז תמשיכו ככה. ואם העליתם, זה צריך להדליק אצלכם נורת אזהרה שלפיה עליכם לפעול לפי הכללים שלמעלה.
  • תנשנשו בריא – אם כבר אתם מנשנשים אז תנשנשו בריא. הכוונה תכינו לעצמכם פלטת ירקות יפה וצבעונית שהערך הקלורי הוא ממש לא גבוה וזה נחשב לנשנוש בריא. כמו כן, אם חסרה לכם תחושת "הקראסט" שיש בפיצוחים אתם תמיד יכולים לקחת ירק ולשים אותו בתנור שיפצפץ לכם בפה כמו: נשנוש בטטה מתובלת וקראסטית, או קולורבי צלוי בתנור.
  • תרבו בשתיית מים – כאמור מים ידועים כדבר בריא מאוד לגוף, ויחד עם זאת עם שותים הרבה "הקיבה שבעה ונפוחה יותר" מה שמצמצם את תחושת הרעב הכבד. פתרון נחמד הוא לשתות לפני המשחק כמה כוסות של מים (אל תגזימו כמובן), וככה תרגישו "יותר נפוחים" מה שיגרום לכם פחות לאכול בצורה מוגזמת כי אתם כבר מלאים.
  • תגבילו את עצמכם בכמויות – לא אמרנו לא לאכול בכלל, אבל כן להגביל בכמויות. יש לכך מספר פתרונות: מראש לקנות כמות קטנה מהרגיל רק לטעם ולחוויה כחלק מההתניה הקלאסית של הצפייה במשחקים (תקנו פחות גרם של גרעינים), תפצחו או תאכלו בכלי קטן מהרגיל ולא בקערת אקסטרא לארג' ענקית (כנ"ל כלי קטן שומר על כמות סבירה לעומת קערת ענק).
  • אל תדחו ותגידו יהיה בסדר – אל תהיו דחיינים מהסוג של "עוד מעט הכדורגל מסתיים ואני יאכל בריא", תקדימו תרופה למכה ותתרכזו "בכאן ועכשיו". המשחקים הם כרגע בהווה ואתם צריכים לפעול בהתאם, חודש ימים זוהי תקופה בה ניתן להעלות המון אתם תופתעו לגלות זאת מהר מאוד. לכן אל תדחו דברים, ותטפלו בהם כעת בהתאם לדגשים שרשמנו לכם.
  • ביום בו יש משחק תתאמנו – תקופת המשחקים ידועה מראש, כלומר על ידי מבט חטוף בעיתון או בשיטוט אינטרנטי תוכלו לדעת מי משחק? מתי משודר המשחק? ואיפה משחק? כלומר, עצם העובדה שאתם יודעים את התאריכים המדויקים אתם תוכלו להתכונן לקראתו. לדוגמא: ביום שיש משחק, לכו להתאמן ותדאגו לשרוף כמות קלוריות נכבדת, ככה שכאשר אתם תאכלו פחות תרגישו "רגשות אשם".

לסיכום, זוהי תקופה מהממת של מעין אסקפיזם ממירוץ החיים, הנמשכת 30 ימים. אז לכו תיהנו, תתרווחו לכם על כורסת העיסוי המפנקת ותנשנשו  בצורה מושכלת.

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

    צרו קשר

    מאשר/ת קבלת חומר שיווקי מ PERSONAL FIT
    כל הזכויות שמורות ©2016 פרסונל פיט - אימוני כושר אישיים בפריסה ארצית | ברוריה 6, רמת גן | תנאי השימוש |
    Call Now Button