כדי להיות המאמן הטוב ביותר בעולם, כזה שמשאיר "אבק כוכבים" גם אחרי האימון וגורם ללקוחות שלו לדבר עליו ולאהוב אותו, נדרשת מיומנות גבוהה, מצוינות, מקצועיות וטונה של כריזמה.

הדרך הנכונה ביותר, היא לשדר לכולם שאתה הטוב ביותר! כדי להגיע לטייטל הזה, עליך לדעת כי יש ONLINE ו- OFFLINE ובשני המקרים עליך להצטיין. בכתבה שלפניך, בחרנו לתת 60 נקודות חשובות וישימות שעליך להקפיד וליישם. בהצלחה חבר יקר,

מאמן מבצע מתיחה לירך האחורית של הלקוחה

60 חוקים איך להיות מאמן כושר מצליח?

  1. תשמור על צניעות ואלגנטיות לאורך כל השיעור
  2. תמיד תגיע בזמן ותדייק ואפילו עדיף לך להגיע לפני הזמן ללקוח
  3. תעבוד בזה בגלל שאתה אוהב את זה, ושזה חלק בלתי נפרד מחייך
  4. תשתמש בג'ינגל עסקי כשלקוחות מצלצלים אליך זה משדר משהו אחר
  5. אל תצא לדייטים עם הלקוחות שלך, זה לא מכובד ולרוב זה גם לא פועל ביחד
  6. תשתדל להימנע מהסחי דעת מיותרים כמו: טלפונים או הודעות במהלך הפעילות
  7. כשיש לך לקוח חדש, תדאג לוודא מולו יום לפני שהוא זוכר את הפגישה שלכם
  8. תכין לוח גאנט ובו תציב לעצמך X יעדים, מטרות וכמות לקוחות (הכוונה להכנסה)
  9. תהיה גלוי לגבי המחירים, וכמובן תסביר מראש את מדיניות הביטולים בדקה ה-90
  10. תמיד תשאירו את הבעיות האישיות שלכם בבית, אל תביאו אתכם אנרגיות שליליות
  11. תמיד תדגים ללקוח לפני כל תרגיל ותבצע אותו כאילו זאת הפעם הכי מושלמת שלך
  12. תפתח פרופילים במידיות השונות: פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ותייצר שיח ואינטראקציות
  13. תדאג לעשות מדידות ושקילות כל כמה זמן כדי לשמור על המחויבות והקשר עם הלקוחות
  14. תדאג לעשות ביטוח אחריות מקצועית למאמני כושר, זאת פוליסת הביטוח שלך ושל לקוחותיך
  15. אל תגיע לשיעור אחרי לילה שהשתכרת בו או שאתה חולה זה אף פעם לא ניראה משהו
  16. אל תיגע, אל תתפוס, אל תחבק אלא אם כן ביקשת רשות והסברת לפני כן את כוונותיך
  17. תדאג ליצור שיתופי פעולה עם קולגות או כאלו שיתרמו לך כמו: דיאטנים, ספרים, פיזיותרפיסטים
  18. תנסה להרחיב את קהל היעד שלך לפי מספר סוגים, ככה פוטנציאל החשיפה שלך יגדל
  19. אל תפחד להעביר את הלקוח למדריך אחר, שיש לו הסמכה בתחום מאוד ספציפי (הריוניות)
  20. תפרגן לאחרים, אחרים יפרגנו לך וכמובן תהיה לך קארמה טובה מעל הראש
  21. אל תתבאס אם תשמע הרבה פעמים לא, אתה יקר מידי, תמיד זה קורה בכל תחום
  22. תדאג ליצור מערכת יחסים מעמיקה עם הלקוחות, כזאת שהם ירגישו את זה
  23. תגרום ללקוחות שלך להיות תלויים בך, בידע שלך ובמקצועיות שאתה מביא איתך
  24. תעשה תרגילים עם ערך מוסף או שלמתאמנים תהיה תלות בך
  25. תגרום ללקוח שלך להרגיש שהוא הלקוח הכי מועדף שלך (תעשה זאת עם כולם)
  26. תמיד תשדר יותר אנרגטיות מהלקוח שלך, גם כשאתה עייף
  27. תדאג לחדש את הידע שלך עם סדנאות, השתלמויות מקצועיות וספרות
  28. תסלח ללקוחות שלך במידה והם מאחרים או מבטלים פעם אחת, זה בסדר גמור
  29. תמיד תהיה בקשר עין וערוך לכל תסריט שמתרחש
  30. אם מצאת שיש תרגילים שהלקוח לא אוהב או פחות מתחבר, תיתן לו אחרים
  31. מידי פעם תשאל אותם להרגלי התזונה שלהם, מה הם אוכלים? וכמה?
  32. תהיה יצירתי אבל לא מידי, לקוחות אוהבים חידושים אבל במידה מסוימת
  33. תדאג לנתח בצורה מדויקת את הלקוחות שלך ובהתאם לכך תכתיב את אופי הפעילות
  34. תהיה קליל, מצחיק, מקצועי, שוטר, פסיכולוג אתה תבחר את התכונה בהתאם ללקוח שלך
  35. אל תתנשא מעל לקוחותיך, תמיד תדבר בגובה העיניים ובצורה מכובדת, הם מתים על זה
  36. תיתן מחמאות מידי פעם: "וואו איך רזית יפה", "אתה ניראה מצוין הבוקר", "החולצה יושבת מושלם"
  37. תתאים את התרגילים לסוג הלקוח ולמטרותיו: פיתוח גוף, אתלט, ירידה במשקל, תחזוקת הגוף
  38. תעודד את הלקוחות שלך לגשת לרופא ולהיבדק: בדיקות דם ובדיקות כלליות לכל הגוף
  39. תציב להם יעדים סבירים למשל: עלינו לרדת 3 קילו בחודש וחצי, עוד חודש נרוץ 3 ק"מ רצוף
  40. כשאתה מזכיר את המטרות, תמיד תדבר ברבים: המטרה שלנו לרזות, עלינו לשפר לך את הבדיקות
  41. תראה מעורבות, עניין וסקרנות בלקוחות שלך הם בני אדם וכמו כולם הם אוהבים שמחזרים אחריהם
  42. מידי פעם תדאג לשים בפניהם ראי ולהגיד מה שצריך אבל תמיד תעשה זאת באלגנטיות ובנימוס
  43. תשתמש "בטכניקת הסנדוויץ" – תתחיל במחמאות, אח"כ בביקורת עדינה, ותמשיך במחמאות
  44. תשתדל לא לשבת כשהלקוח עומד, משהו בגובה העיניים תמיד ניראה טוב יותר
  45. אל תיתן ללקוחות לזלזל בך, בזמן שלך או במקצועיות שלך ולהיפך כמובן
  46. אל תשתמש כל הזמן בשפה מקצועית גבוהה מידי, אלא רק כשצריך ועם מי שצריך
  47. אל תבטיח לעולם הבטחות שאתה לא תעמוד בהם למשל: "את תרזי 20 קילו בחודש".
  48. אל תיתן תוספות זמן נוספות, אם השיעור 60 דקות תשתדל לעמוד בלוחות הזמנים
  49. אל תגיד ללקוח אתה עושה זאת לא נכון, אלא תתקן ותגיד אני יכול להציע משהו אחר במקום
  50. אל תעניש לקוחות אם הם אכלו יותר מידי זאת לא הדרך, המטרה היא ללמד במטרה לבנות
  51. אל תחשוש מידי פעם לתת הטבות ללקוחות שלך, לא חייב דברים חומריים יש מלא אפשרויות
  52. תמיד תהיה נוכח כלומר: תספור בקול, תתקן, תסביר ותימתח כשצריך
  53. אל תקבע אימונים צפופים מידי ביומן, תמיד תיקח מקדם בטיחות של חלון זמן סביר
  54. כשאתה ממהר מלקוח ללקוח זה מאוד ניכר בלחץ ובסטרס שנוצרים הן באווירה בתרגילים
  55. אל תתיש לקוחות חדשים, תעשה להם דברים קלילים כי אחרת הם יפסיקו להתאמן לאלתר
  56. תשתדל להיראות הכי סבבה שאתה יכול מבחינה חיצונית ופנימית כי זה כל כך נכון
  57. תשאיר זמן לעצמך לפעילות גופנית, לחופשות, למסעות, ליציאות כי גם אתה בנאדם
  58. תמצא את הבידול שלך בין כולם – תמצא את החוזקות שלך והנבדלות שלך ממדריכים אחרים
  59. אל תתבייש להציג ללקוחות שלך את הנבדלות שלך. למשל: אם אתה מעסה מקצועי שעבר הכשרות בנושא, תעשה להם מתיחות על בסיס קבוע או בסיום השיעור עיסוי בן 10 דקות (הם מתים על זה).
  60. תפרוש להם מגבת על כל מכשיר שהם יושבים או מרימים בשביל הנושא האסתטי (מראה שאתה סופר פדנט שאוהב ניקיון וסדר).

אימון ראשון בלי התחייבות

אימון ראשון ב- 200 ש"ח חד פעמי

דברו איתיוואטסאפ