לוגו - מאמן כושר אישי פרסונל פיט

אימון כושר אישי בחוץ, זהו שיעור אשר יכול להתקיים בפארקים או בחופי הים השונים. היתרון של פעילות כזאת הוא שהזמן עובר מהר יותר, הנוף מדהים והשטח הגדול מאפשר גיוון רחב.

אימון כושר אישי בחוץ

מתי תעדיפו לעשות אימון בחוץ?

  • כשמזג האוויר נעים – בימים חורפיים גשומים וקרים או לחלופין כאשר יש שרב וחם, עדיף שתישארו בבית ולא באוויר הפתוח. אבל כשהתחזית נעימה ויש מזג אוויר אידאלי עופו על זה אתם תיהנו מכל רגע.
  • כאשר אין מספיק מקום בבית – אם המקום שיש לכם בדירה הוא מאוד קטן ולא נוח, אתם בהחלט תעדיפו לעשות ספורט באוויר הפתוח, משום ששם יש שטחים גדולים ועצומים בהם תוכלו לרוץ ולקפוץ ללא כל בעיה.
  • כשנמאס לכם מהשיעורים בסטודיו – ישנם אנשים המתאמנים שנים רבות בסטודיו או במכון והם "צמאים" למשהו מרענן וחדש, דבר אשר יעלה אצלם את סף הגירוי הרבה יותר מהר משום שתקופה ארוכה הם התאמנו באותה מקום.
  • כשתרצו להתאוורר – לעיתים אנחנו נמצאים כל היום בבית בין אם זאת עבודה מהבית על המחשב, טיפול בילדים, שיחות עם הבעל או האישה בכל מקרה הנפש שלנו "רעבה" להתאוורר ולצאת מהבית זהו פתרון מצוין לכך. תחשבו לרגע שיש לכם לרגע מעין הפסקה של שעה ממרוץ החיים שכולה מוקדשת אך ורק לכם ללא הילדים, ללא עבודה, ללא מחשבות מרצדות זה אתם, והטבע המשגע.

באילו מקומות ניתן להתאמן בחוץ?

  • בפארק – הכי פופולרי, משום שהוא מציע מרחבים ענקיים, לעיתים מתקנים וכמובן את כל הירוק מסביב. אם אתם מתחברים לטבע ואין לכם בעיה שעוברי אורח לעיתים ינעצו בכם מבטים, זוהי יכולה להיות אופציה מושלמת עבורכם.
  • בים – נחזור שוב לנקודת ההתחלה של המג אוויר, בהנחה והוא נעים ונוח אז ניתן להתאמן בים ממש ללא כל בעיה. הפעילות בים כוללת: תרגילי כוח עם משקולות, TRX, ריצה שחיה וכמעט כל דבר שרק תוכלו לדמיין – השמיים הם הגבול במקרה הזה.

האם צריך להביא משהו?

אתם לא צריכים לדאוג לשום דבר, רק תביאו את עצמכם, תשתדלו בבקשה להגיע בזמן, רצוי עם מגבת, בקבוק מלא במים ולבוש ספורטיבי ונוח וזהו זה, אותו מדריך אשר יגיע אליכם ידאג לכל הציוד המקצועי שצריך לכן הסירו דאגה מליבכם, אתם בידיים טובות. בנוסף לכך, קיימים פארקים או חופי ים בהם מותקנים מכשירים מובנים הניתן להשתמש בהם והם מיועדים לכלל הציבור הרחב.

אימון ראשון בלי התחייבות

אימון ראשון ב- 200 ש"ח חד פעמי

דברו איתיוואטסאפ