בלוג - מאמרים אחרונים

אימון כושר אישי בים

לעשות אימון כושר אישי בים זוהי חוויה קצת אחרת מהאימונים הרגילים בחדר הכושר או בפארק. מדובר בחוויה אקסטרימית ומפתיעה המתאימה לכאלו שלא אלרגיים לחול וכאלו שלא פוחדים מהשמש. בארור שמומלץ להתאמן בשעות נוחות ולא הכי חמות בין אם זה מהשעה 18:00 בערב והלאה או בשעות המוקדמות של הבוקר.

פעילות גופנית על חוף הים

מה היתרונות באימון כושר אישי בים?

  • מזיעים ושוחים -- בתקופה חמה ולוהטת כאשר מזיעים בטירוף במהלך האימון תמיד אפשר לקנח בסיום באיזו טבילה אחת או שתיים במים הצוננים. זאת פשוט הרגשה פנטסטית להיכנס למים אחרי שמזיעים בטירוף.
  • וויבים שלא ניתן לחקות -- קבלו סיטואציה: חוף ים, חול, שקיעה, גלים, רוגע שמש ואתם. זה ברור שבאימון כושר בתוך סטודיו האווירה היא משהו מסוים ואילו בים מדובר במשהו אחר. להרחיב במילים זה קצת קשה, אז הכי טוב שתקבעו בעצמכם אימון כושר אישי ראשוני ותרגישו בעצמכם את הוויבים והאנרגיות שהגוף שלכם יישאב מהים.
  • רצפת חול -- אם אתם משועממים מרצפת האבן שיש בבית, רצפת הפרקט שיש בסטודיו או מרצפת הדשא שיש בפארקים תנסו את ריצפת החול שיש בים. החול בפני עצמו משמש כמקור התנגדות  ויציבה לאור כל הבורות והגבשושיות שהוא מציע, לזה תוסיפו אימוני משקולות ותראו עד כמה זה לא פשוט מהמקומות הרגילים שהתאמנתם בהם.
  • חוויה שונה ומיוחדת -- רוב האימונים מתבצעים בפארקים, בבתים בחדרי הכושר ולא בים. החוויה בהחלט מרטיטה ומרגשת, אם אתם חיים ונושמים מים והים זורמים לכם בעורקים אתם בהחלט תוכלו להתחבר לאימון מסוג זה. האימון כולל המון דברים: ריצה, הליכה, תרגילים כנגד משקל הגוף, אימון TRX, משקולות ומתיחות. כל אימון מותאם ללקוח על מטרותיו, דרישותיו ורמת הכושר הגופנית שלו.

שתי בחורות מתאמנות על חוף הים

אילו אימוני כושר עושים בים?

  • ריצה בחול -- ניתן לעשות אימוני ריצה על החול הרך (היותר מאתגר) או על החוף הקשה שנמצא ממש בסמוך למים. הדבר תלוי ברמת הכושר שלכם ובמה שהמאמן יחליט שטוב לכם.
  • אימונים כנגד משקל הגוף -- יש עשרות תרגילים אותם ניתן לתרגל ללא משקולות, ובעזרת משקל הגוף בלבד. כמו: סקוואטים, שכיבות שמיכה, פלאנק, מכרעים, מקבילים.
  • קטלבלס -- מדובר במשקולות צבעונית וסקסית שלא פוחדת ממים ולא מחול ומשרתת בצורה נהדרת את המטרה. ניתן לבצע בעזרתה עשרות תרגילים מאתגרים לכלל הלקוחות והמתאמנים.
  • שחיה -- עם המאמן תוכלו לעבוד על שיפור הטכניקה, התמקצעות בסגנונות חדשים או אפילו לעשות מספר שחיות הלוך ושוב ממש כמו בבריכה. עדיפות להגיע שהים פלטה, בשעות לא לוהטות וכשאין מדוזות חביבות.
  • חתירה בסאפ -- ניתן לשכור סאפ, ולצאת עליו לחתירה בים ואז לעצור לרגע וליהנות מהנוף הקסום. בחתירה אתם מפעילים המון שרירים: ידיים, כתפיים, גב, רגליים, בטן וכמובן עובדים על היציבה ושיווי המשקל.
  • כדורעף -- ניתן למצוא ברחבי החופים בארץ רשתות מוכנות, מה שאתם צריכים לעשות הוא לארגן כדור ומספר חברים וליהנות מאימון מושלם. מצד אחד זה ממש פאן, ומצד אחר מדובר בחיזוק שרירים ופעילות אירובית.
  • שימוש במתקני כושר ציבוריים -- בחופים רבים, נמצאים בסמוך לחוף אותם מתקנים המיועדים לציבור הרחב והמטרה היא כמובן להשתמש ולהתאמן בהם. אם אתם לא יודעים כיצד? תמיד תוכלו לראות אנשים אחרים שעושים ופחות להתחקות אחריהם.
  • לשחק מטקות -- ניראה לכאורה משחק פשוט וקל, אבל אם תשימו לב למקצוענים שבחופים הקצב בו הם משחקים הוא פשוט היסטרי. השרירים שעובדים הם במיוחד הזרועות והכתפיים, לצד הרגליים, הישבן הבטן וכמובן שריפת הקלוריות מזה שמעלים את הדופק.
  • אימונים אישיים -- אם תרצו אתם יכולים לשכור את שירותיו של כל מאמן כושר אישי, ואיתו לעשות את אחד מהאימונים הללו עם הדגשים הנכונים והליווי המקצועי המדויק או כל אימון אחר שלא כתבנו ברשימה ואתם מתים לעשות אותו.

בחורה בים לובשת טופ ורוד

האם שורפים יותר קלוריות בים?

ובכן זה מאוד תלוי בעצימות האימון שעשיתם, משך האימון ומורכבותו, תנאי השטח והטמפרטורות בחוץ אם עשיתם את אותו האימון שאתם רגילים לעשות בדרך כלל, רק ביום שהוא חם מאוד סביר להניח שהתאמצתם יותר, ומכאן שגייסתם יותר יחידות מוטוריות באימון ובזמן מאמץ ואז התשובה תהיה  שכן אתם תשרפו יותר קלוריות.

עוד נתון שתיקחו בחשבון, כשמתאמנים במזג אוויר חמים אז מזיעים וזה נותן תחושה כי שורפים יותר קלוריות אבל זה לא בהכרח נכון (כדי לדעת בוודאות תיצמדו לשעון דופק). בנוסף לכך, קחו את אותו אימון ותעשו אותו בחורף האם לדעתכם אתם שורפים קלוריות למרות שלא הזעתם? בוודאי שכן.

צרו קשר

מאשר/ת קבלת חומר שיווקי מ PERSONAL FIT

כל הזכויות שמורות ©2016 פרסונל פיט - אימוני כושר אישיים בפריסה ארצית | ברוריה 6, רמת גן | תנאי השימוש |
Call Now Button
WhatsApp chat