בלוג - מאמרים אחרונים

אימון כושר אישי בפארק

אימון כושר אישי בפארק נחשב היום לאחד הדברים היותר בולטים ומובהקים שיש. הרבה אנשים אוהבים את הדינמיות, הפסטורליות, את האוויר הצלול והנוף המשגע שיש בחוץ על פני חדרי כושר סגורים.

הכתבה הבאה, תרחיב על כל הנושא במספר היבטים: מה הם היתרונות של זה? וסוגים אשר קיימים.

אימון כושר אישי בפארק

5 יתרונות של האימון הזה

  1. סביבה דינמית –  ברוב המקרים, הם עמוסים מכל טוב באנשים רבים אשר עוסקים בפעילות גופנית. לדוגמא: אנשים שרצים, כאלו שעושים תרגילים במתקנים, כאלו שרוכבים על אופניים. הדינמיות הזאת תורמת המון לכל מהלך הפעילות שלכם.
  2. מבחינה פסיכולוגית קל יותר – כאשר תתחילו להתאמן, סביר להניח שתראו סביבכם עוד חבר'ה שמתאמנים, שמזיעים, ששורף להם ושקשה להם אפילו יותר מכם. עובדה קיימת, כאשר תראו אנשים סביבכם שקשה להם יותר, אתם תרגישו לפתע על גג העולם.
  3. גירויים – בדומה ליתרון הדינמיות ממקודם, הכוונה שבחוץ יש המון גירויים המגיעים מן הסביבה דבר המשפיע על מהלך הפעילות וגורם לזמן לעבור מהר יותר.
  4. אפקט הזמן –  תגידו "ג'ק רובינזון" והופ זהו זה השיעור הסתיים לו. כשמתאמנים בחוץ הזמן טס במהירות על חלל ה-60 דקות חולפות כמו סופרמן. בקיצור, זה יטוס לכם ויעבור כל כך מהר שלרגע תגידו מה חלפה לה שעה!? אנחנו רוצים עוד.
  5. שטחים פסטורליים – המקומות הגדולים לדוגמא: פארק הירקון בתל אביב או לאומי ברמת גן משתרעים על פני מאות דונמים של שטחים ירוקים, פסטורליים ונעימים.

סוגים שונים של אימונים בפארק

  • ריצה –  תוכלו להבחין בקבוצות ריצה רבות, באנשים בודדים שרצים עם הmp3 על האוזניים ובמדריכים אשר רצים לצידם של הלקוחות שלהם.
  • יוגה –  בשעות הבוקר המוקדמות או לקראת שקיעה תוכלו להבחין בקבוצות יוגה או באנשים פרטניים. מדובר בפעילות מופלאה של חיבור גוף לנפש, גמישות והפעלת השרירים.
  • טי אר אקס –  הרצועות הצהובות שמזמן הטביעו חותם מטורף בעולם הכושר והותירו את כל האחרים הרחק מאחור. מדובר בתרגילים כנגד משקל גוף בסה"כ, המתאימים לכל הרמות.
  •  

    צרו קשר

    מאשר/ת קבלת חומר שיווקי מ PERSONAL FIT
    כל הזכויות שמורות ©2016 פרסונל פיט - אימוני כושר אישיים בפריסה ארצית | ברוריה 6, רמת גן | תנאי השימוש |
    Call Now Button