בלוג - מאמרים אחרונים

אימון כושר אישי בפארק

אימון כושר אישי בפארק נחשב היום לאחד האימונים היותר בולטים ומובהקים שיש. הרבה אנשים אוהבים את הדינמיות, הפסטורליות, את האוויר הצלול והנוף המשגע שיש בחוץ על פני חדרי כושר סגורים.

הכתבה הבאה, תרחיב על כל הנושא במספר היבטים: מהם היתרונות של אימונים בפארק? וסוגי אימונים הקיימים.

אימון כושר אישי בפארק

5 יתרונות של אימון כושר אישי בפארק

  1. סביבה דינמית -- ברוב המקרים, הפארקים עמוסים מכל טוב באנשים רבים אשר עוסקים בפעילות גופנית. לדוגמא: אנשים שרצים, כאלו שעושים תרגילי כושר במתקנים, כאלו שרוכבים על אופניים. הדינמיות הזאת תורמת המון למהלך האימון שלכם.
  2. מבחינה פסיכולוגית קל יותר -- כאשר תתחילו להתאמן, סביר להניח שתראו סביבכם עוד חבר'ה שמתאמנים, שמזיעים, ששורף להם ושקשה להם אפילו יותר מכם. עובדה קיימת, כאשר תראו אנשים סביבכם שקשה להם יותר, אתם תרגישו לפתע על גג העולם.
  3. גירויים -- בדומה ליתרון הדינמיות ממקודם, הכוונה שבחוץ יש המון גירויי המגיע מן הסביבה דבר המשפיע על מהלך האימון וגורם לא לעבור מהר יותר.
  4. אפקט הזמן -- תגידו "ג'ק רובינזון" והופ זהו זה האימון הסתיים לו. כשמתאמנים בחוץ הזמן טס במהירות על חלל ה-60 דקות חולפות כמו סופרמן. בקיצור, האימון יטוס לכם ויעבור כל כך מהר שלרגע תגידו מה חלפה לה שעה!? אנחנו רוצים עוד.
  5. שטחים פסטורליים -- הפארקים הגדולים לדוגמא: פארק הירקון בתל אביב או פארק לאומי ברמת גן משתרעים על פני מאות דונמים של שטחים ירוקים, פסטורליים ונעימים.

סוגים שונים של אימון כושר אישי בפארק

  • אימוני ריצה -- תוכלו להבחין בקבוצות ריצה רבות בפארק, באנשים בודדים שרצים עם הmp3 על האוזניים ובמדריכי כושר אשר רצים לצידם של הלקוחות שלהם.
  • אימוני יוגה -- בשעות הבוקר המוקדמות או לקראת שקיעה תוכלו להבחין בקבוצות יוגה או באנשים פרטניים. מדבר באימון מופלא של חיבור גוף לנפש, גמישות והפעלת השרירים.
  • אימוני טי אר אקס -- הרצועות הצהובות שמזמן הטביעו חותם מטורף בעולם הכושר והותירו את כל האחרים הרחק מאחור. מדובר באימוני כושר כנגד משקל גוף בסה"כ, המתאימים לכל הרמות.

צרו קשר

מאשר/ת קבלת חומר שיווקי מ PERSONAL FIT

כל הזכויות שמורות ©2016 פרסונל פיט - אימוני כושר אישיים בפריסה ארצית | ברוריה 6, רמת גן | תנאי השימוש |
Call Now Button
WhatsApp chat