בלוג - מאמרים אחרונים

אימון עליות מתח

סרטון וידאו זה כולל אימון עליות מתח בו תצפו בבחור חזק ושרירי, בעל יכולות גופניות מופלאות אשר בעזרתן הוא מדגים מספר תרגילים שונים לתרגיל המתח המפורסם. אשר יעזרו לכם לגוון באימון הכושר שלכם.

קחו בחשבון שאם אתם מתחילים, יהיה לכם קשה לבצע זאת לכן תבחרו רק את התרגיל הראשון ועליו תתאמנו עד שתשתפרו או שתעלו בעזרת גומיית התנגדות שתקל עליכם (בסוף הכתבה תוכלו למצוא קישור מתאים)

בחור עם כובע עולה מתח

מספר דגשים לעליות מתח

  • תשתדלו לעלות בצורה ישירה בלי להטות את הגוף יותר מידי וכמובן מבלי להתנדנד
  • תשתדלו לבצע תנועה נקייה ומלאה ללא קפיצות או בעיטות וכאשר שני צידי הגוף מאוזנים
  • תתחילו באחיזה לא רחבה מידי ולא צרה מידי. בגדול שהאחיזה היא לכיוון הסנטר הכי קל (סופינציה)

אימון עליות מתח על מתקן

  • באחיזה רחבה – תניחו את הידיים קצת יותר מרוחב הכתפיים, רגליים צמודות או פשוקות ובצעו עליות כלפי מעלה תוך הקפדה על הוצאת אוויר בעליה. אם אתם מתקשים תוכלו לבצע את התרגיל בעזרת תנופה עם הגוף אשר תקל עליכם כמובן.
  • פעם לשמאל ופעם לימין – אותה אחיזה כמו בתרגיל מספר 1, רק שהפעם אתם צריכים לעלות עם הפנים שלכם לכיוון יד ימין ולאחר מכן לצד שמאל. התרגיל הגב מחזק מאוד את שרירי הגב עם דגש לעבודה א-סימטרית (כלומר חיזוק צד אחד בכל עלית מתח שאתם עושים)
  • רגליים ישרות – תצמידו שתי רגליים, ותעלו למעין עמידת נר באוויר. נחשב לתרגיל מאתגר המפעיל מאוד את שרירי הבטן.
  • באחיזה צרה – תאחזו את המוט ברוחב הכתפיים ובצעו עליה כלפי מעלה במטרה לעבור את הגובה של המוט. אם אתם מתקשים ישנן דרכים יצירתיות לשפר את הטכניקה ואת הרמה שלכם בתרגיל על זה נרחיב בסרטון וידאו אחר.
  • עליות בסופינציה – תהפכו את האחיזה של היד שלכם לסופינציה (ראו בגוגל מזה), הצליבו רגליים כלפי מעלה ובצעו עליות הפוכות. תרגיל מאתגר וקשוח המתאים רק לכאלו המיומנים כבר הרבה זמן.
  • עליות לפנים ומאחורי העורף –  אותם הדגשים כמו בתרגיל ה-1, רק שהפעם אתם עולים פעם אחת ראש לפנים ופעם נוספת מאחורי העורף ממש כמו שרואים בסרטון הוידאו.
  • עליות תוך כדי סיבוב – כנ"ל אותם דגשים כמו בתרגיל הראשון, בעוד שעכשיו עליכם להוסיף את אלמנט הסיבוב לאחר כל עליה. תרגיל זה דורש טכניקה ומיומנות חזקה ומנוסה שלכם.
  • עליות עם שהייה באוויר – בצעו מעין חצי עליה והחזיקו עצמכם באוויר, לאחר מכן בצעו חצי נוסף של עליה ותחזיקו כמה שניות נוספות למעלה. הקושי העיקרי בתרגיל הוא הוספת אלמנט "השהייה באוויר".

5 תרגילי מתח מטורפים

»» לפרטים נוספים על "איך לשפר עליות מתח" תכנסו לכאן

    צרו קשר

    מאשר/ת קבלת חומר שיווקי מ PERSONAL FIT

    כל הזכויות שמורות ©2016 פרסונל פיט - אימוני כושר אישיים בפריסה ארצית | ברוריה 6, רמת גן | תנאי השימוש |
    Call Now Button
    WhatsApp chat