בלוג - מאמרים אחרונים

אימון עליות מתח

סרטון וידאו זה כולל אימון עליות מתח בו תצפו בבחור חזק ושרירי, בעל יכולות גופניות מופלאות אשר בעזרתן הוא מדגים מספר תרגילים שונים. אשר יעזרו לכם לגוון בפעילות שלכם.

קחו בחשבון שרק אם התחלתם, יהיה לכם קשה לבצע זאת לכן תבחרו רק את התרגיל הראשון ועליו תתאמנו עד שתשתפרו או שתעלו בעזרת גומיית התנגדות שתקל עליכם (בסוף הכתבה תוכלו למצוא קישור מתאים)


בחור עם כובע עולה מתח

מספר דגשים לעליות מתח

The Perfect Pull Up - Do it right!

  • תשתדלו לעלות בצורה ישירה בלי להטות את הגוף יותר מידי וכמובן מבלי להתנדנד
  • תשתדלו לבצע תנועה נקייה ומלאה ללא קפיצות או בעיטות וכאשר שני צידי הגוף מאוזנים
  • תתחילו באחיזה לא רחבה מידי ולא צרה מידי. בגדול שהאחיזה היא לכיוון הסנטר הכי קל (סופינציה)

אימון עליות מתח על מתקן

10 Back Exercises using a Pull Up Bar

  • באחיזה רחבה – תניחו את הידיים קצת יותר מרוחב הכתפיים, רגליים צמודות או פשוקות ובצעו עליות כלפי מעלה תוך הקפדה על הוצאת אוויר בעליה. אם אתם מתקשים תוכלו לבצע את זה בעזרת תנופה עם הגוף אשר תקל עליכם כמובן.
  • פעם לשמאל ופעם לימין – אותה אחיזה כמו בתרגיל מספר 1, רק שהפעם אתם צריכים לעלות עם הפנים שלכם לכיוון יד ימין ולאחר מכן לצד שמאל. הוא מחזק מאוד את שרירי הגב עם דגש לעבודה א-סימטרית (כלומר חיזוק צד אחד בכל עליה שאתם עושים)
  • רגליים ישרות – תצמידו שתי רגליים, ותעלו למעין עמידת נר באוויר. הוא נחשב מאתגר המפעיל מאוד את שרירי הבטן.
  • באחיזה צרה – תאחזו את המוט ברוחב הכתפיים ותבצעו עליה כלפי מעלה במטרה לעבור את הגובה של המוט. אם אתם מתקשים ישנן דרכים יצירתיות לשפר את הטכניקה ואת הרמה שלכם, על זה נרחיב בסרטון וידאו אחר.
  • עליות בסופינציה – תהפכו את האחיזה של היד שלכם לסופינציה (ראו בגוגל מזה), תצליבו רגליים כלפי מעלה ותבצעו עליות הפוכות. זה מאתגר וקשוח המתאים רק לכאלו המיומנים כבר הרבה זמן.
  • עליות לפנים ומאחורי העורף –  אותם הדגשים כמו בראשון, רק שהפעם אתם עולים פעם אחת ראש לפנים ופעם נוספת מאחורי העורף ממש כמו שרואים בסרטון הוידאו.
  • עליות תוך כדי סיבוב – כנ"ל אותם דגשים כמו בראשון, בעוד שעכשיו עליכם להוסיף את אלמנט הסיבוב לאחר כל עליה. זה דורש טכניקה ומיומנות חזקה ומנוסה שלכם.
  • עליות עם שהייה באוויר – תבצעו מעין חצי עליה ותחזיקו עצמכם באוויר, לאחר מכן תבצעו חצי נוסף של עליה ותחזיקו כמה שניות נוספות למעלה. הקושי העיקרי כאן הוא הוספת אלמנט "השהייה באוויר".

5 תרגילים מטורפים

5 BEST EXERCISES FOR THE PULL UP BAR

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

    צרו קשר

    מאשר/ת קבלת חומר שיווקי מ PERSONAL FIT
    כל הזכויות שמורות ©2016 פרסונל פיט - אימוני כושר אישיים בפריסה ארצית | ברוריה 6, רמת גן | תנאי השימוש |
    Call Now Button