בלוג - מאמרים אחרונים

אימון TRX בים

אין כמו לעשות אימון TRX בים שמחזק את השרירים, ממריץ את הדם, מאתגר את הגוף, משחרר אנדורפינים וכמובן מזין את הנפש ברוגע ובשלווה. כדי ליהנות מכל המרכיבים הללו אתם זקוקים לדברים הבאים: חוף ים נעים ורגוע, בקבוק מים, קרם הגנה, מוזיקה טובה, מגבת וקדימה צאו לדרך.

אימון TRX בים

אימון TRX בים של דקה וחצי

  • ג'אמפינג סקוואט – תעברו למצב של סקוואט, תתפסו את הtrx בשתי הידיים ובצעו קפיצות כלפי מעלה. תרגיל שעובד חזק על שרירי הרגליים ומקפיץ את הדופק לשמיים. אם אתם סובלים מלחץ דם נמוך, סחרחורות, רגישות בברכיים אל תעשו את התרגיל הזה או שאתם כן יכולים להתמודד עם התרגיל במהלך אימון כושר אישי עם מדריך צמוד אליכם שיפקח עליכם.
  • פיסטולים –  עברו למצב של סקוואט רק שהפעם אתם עם רגל אחת ישרה ורגל שניה מונחת על הקרקע, תאחזו ברצועות ובצעו ירידה כלפי מטה ובחזרה למעלה. התרגיל עובד בצורה חזרה מאוד על שריר הארבע ראשים בעיקר, כמו כן אם ברצונכם לעלות את רמת הקושי בזמן הירידה שלכם, אל תרדו עד למטה אלא קצת ותעלו בחזרה. אחרי 15 חזרות אתם תרגישו "שריפה" ברגליים, אל תתרגשו מזה בכלל זה קורה לכולנו.
  • לחיצת חזה עם רצועות – מעין שכיבות סמיכה, רק שהפעם זה לא בשכיבה אלא בעמידה. עמדו בצורה יציבה עם פישוק קל ברגליים על מנת לקבל יציבות, תתפסו את הרצועות כאשר המרפקים שלכם מוטים כלפי חוץ, בצעו ירידות כלפי מטה ולמעלה. השתדלו לבצע זאת בצורה איטית ומבוקרת ולא מהירה מידי כמו בסרטון.
  • פשיטת מרפקים – תרגיל אשר עובד חזק מאוד על שריר היד האחורית שעושים לטובת חיזוק ומיצוק הזרועות. נעמדים בצורה יציבה, אוחזים את הרצועות כשאר המרפקים מוטים פנימה מעט ולאחר מכן עליות לעלות ולרדת כמו בסרטון. אחרי 20 חזרות אתם תחוו מעין "בעירה" בשריר אל תחששו מזה אלא תלמדו ליהנות מזה.
  • כפיפת מרפק בעמידה –  התרגיל ההפוך לתרגיל הרביעי, זאת אומרת שם עבדתם על היד האחורית ואילו תרגיל זה עובד על שריר היד הקדמית. הדגש המשמעותי בתרגיל זה הוא לשמור על מרפקים כלפי מעלה בזמן העליה. התרגיל עובד בצורה ממוקדת מאוד על שריר היד הקדמית.
  • חתירה אופקית –  תרגיל המחזק ביעילות את חגורת הכתפיים, לבעלי נטייה לסבול מכתפיים חלשות זוהי אופציה נהדרת. עליכם לאחוז ברצועות כאשר המרפקים שלכם "מסתכלים" החוצה, ולבצע עליות איטיות ומבוקרות (יותר לאט מהסרטון).
  • Y עם רצועה –  תרגיל שפועל אף הוא בצורה יעילה על שרירי הכתפיים. עליכם לעלות למעלה כאשר הידיים שלכם ישרות והמרפקים נעולים עד למצב שאתם יוצרים Y מושלם.
  • ריצה קלה מצד לצד -- לטובת העלאת הדופק ולשריפת קלוריות מוגברת. פשוט מאוד, תתחילו לרוץ עד איפה שמתחשק לכם הלוך וחזור מספר פעמים בכדי להגביר את הדופק ובכך לתרום לשריפת הקלוריות.

היתרונות של אימון בים?

  • יש הרבה פרגולות או מקומות בהם תוכלו לתלות את הרצועות ולהתאמן בהם
  • הלוקיישן הכי מרגיע בעולם שמעניק לנו בוסט של אנרגיות חדשות ומזין לנו את הנפש
  • להתאמן בחוף זוהי משימה לא קלה, כי תנאי מזג האוויר משתנים, יש חולות, קהל של אנשים ואין מזגן
  • ההמלצה שלנו היא לקחת אתכם מגבת, כובע, קרם הגנה מהשמש ובקבוק מים קרים למניעת התייבשות

צרו קשר

מאשר/ת קבלת חומר שיווקי מ PERSONAL FIT

כל הזכויות שמורות ©2016 פרסונל פיט - אימוני כושר אישיים בפריסה ארצית | ברוריה 6, רמת גן | תנאי השימוש |
Call Now Button
WhatsApp chat