בלוג - מאמרים אחרונים

אימון TRX זוגי

בסרטון וידאו הבא תוכלו לראות אימון TRX זוגי המתקיים בתוך סטודיו. תוכלו להתרשם ממספר תרגילים שלהם המבוצעים יחד והכל במטרה להמחיש לכם בצורה ויזואלית כיצד זה ניראה בפועל. כל שעליכם לעשות הוא להשיג פרטנר כייפי שיסכים לשתף אתכם פעולה או שאם כבר מצאתם אז זכיתם.

אימון TRX זוגי

מה הם היתרונות של זה?

  • רמת התרגילים מותאמת בדיוק למתאמן – הכוונה שלא תמיד, רמת הכושר של 2 המתאמנים זהה. והיתרון הגדול, שבהחלט ניתן להתאים לכל אחד את התרגילים הכי טובים לו
  • מחיר זול יותר משיעור אישי – אם נעשה ממוצע כללי, נגיע לחישוב של בערך 100₪לאדם, לעומת פרטי לאדם שעולה 150₪ומעלה. כלומר, בצורה הזאת אתם יכולים לחסוך כסף
  • הדינמיקה והזרימה מדהימה – קצת קשה להסביר לכם במילים, אבל אתם תראו כשתתחילו להתאמן יחד זה "יזרום" לכם הרבה יותר מהר, ואפילו אולי יהיה לכם קל יותר בצורה יחסית

10 דקות של אימון TRX זוגי בבית

מבנה השיעור 5 תרגילים לפלג גוף עליון למשך 40 שניות + 5 תרגילי פלאנק סטטי רגיל

  • חתירה אופקית + פלאנק קלאסי – אחד מהם עושה את התרגיל חתירה אשר עובד בעיקר על שרירי הכתפיים והשכמות (תקפידו על שהמרפקים יהיה כלפי מעלה), ואילו השני מבצע את תרגיל הפלאנק לשרירי הבטן כאשר הרגליים בתוך הרצועות, והאמות על הריצפה. חשוב מאוד לשמור על גב ישר וישבן מכווץ, וזאת במטרה למנוע קשת ולחצים על אזור הגב התחתון.
  • חתירה ישרה + פלאנק – בדומה לתרגיל הקודם, הידיים ישרות והמרפקים צמודים לגוף. תקפידו לבצע טווח תנועה מלא. תרגיל שעובד על שריר הרחב גבי (המשולש) והיד הקדמית. מבחינת הדגשים לפלאנק, הם זהים כמו מקודם, רק שהפעם אתם תתחילו להיות עייפים כי בכל זאת זהו תרגיל שני והשרירים כבר מתחילים להתעייף.
  • חצי ג'ק + בטן סטטי – בתרגיל הראשון עליכם לתת מעט הטיה של הגוף קדימה, ואז לייצר מעין יישור מלא של הידיים ואז מחזירים אותם למטה. התרגיל עובד על טווחי תנועה במפרק הכתף, מחזק את הבטן וקצת על הגב. בתרגיל של הבטן סטטית, בול כמו שעשיתם קודם. אל תישברו בסטטי, תשתדלו לעשות חצי דקה ואם ממש קשה לכם, תחלקו למשל ל15 שניות פעמים.
  • Y and T – פועל על שרירי הכתפיים בצורה מדהימה, למי שלא רגיל מומלץ ללכת אחורה (כדי להוריד את דרגת הקושי). המטרה שלכם לעשות פעם אחת את האות Y ופעם נוספת את האות T. כל אות, מפעילה בעצם שרירי כתפיים שונים וזאת בגלל שמישורי התנועה שונים.
  • לחיצת כתפיים – די מזכיר את המכונה שיש בחדר הכושר, רק שכאן אתם בעצם מחליטים על גובה ההתנגדות לעצמכם. תרגיל התורם לחיזוק שרירי הכתפיים.

מה היה לנו עכשיו?

פעילות גופנית במשך 10 דקות בבית, אשר המטרה שלה היא לחזק את החלק העליון של הגוף ומנגד עבודת בטן ושרירי ליבה. אתם מוזמנים לעשות את זהולהגיד לנו איך היה לכם. בהצלחה ושבוע טוב!

    צרו קשר

    מאשר/ת קבלת חומר שיווקי מ PERSONAL FIT
    כל הזכויות שמורות ©2016 פרסונל פיט - אימוני כושר אישיים בפריסה ארצית | ברוריה 6, רמת גן | תנאי השימוש |
    Call Now Button