בלוג - מאמרים אחרונים

אימון TRX לילדים

אימון TRX לילדים זוהי עוד נישה של פעילות גופנית עבור הילדים שלך, כאשר מדובר באימון כושר אשר כולו נועד לחזק את השרירים, לעצב את הגוף וכמובן לשחרר אנרגיה ולהסב לילד אושר והרבה עניין ופאן.

בדוגמא הבאה, אתם מוזמנים לצפות בסרטון מופלא של ילד חזק ובכושר בן 8 בשם "קסיוס" אשר מבצע סדרת תרגילים מגוונת עם הרצועות בצורה מאוד נכונה ויחד עם זאת מטורפת, אז תלחצו על "PLAY" ותצפו בסרטון הבא ומי יודע אולי גם אתם תתאהבו ברעיון ותזמינו אימון כזה לילדים שלכם.

אימון TRX לילדים

האם אימון TRX לילדים מומלץ ובריא?

  • כל פעילות גופנית לילדים המבוצעת יחד עם ההכוונה המקצועית הנכונה ועם איש המקצוע המתאים ועם סרגל מאמצים אשר נבנה בהדרגה – הינה מומלצת. לדוגמא: מאמן כדורסל לאימוני כדורסל, מאמן כדורגל לאימוני כדורגל, מאמן לשחיה לאימוני שחיה, מאמן ג'ודו.
  • זהו אימון סופר נהדר משום שההתנגדות העיקרית בתרגילים הינה משקל הגוף של הילד שלכם, ככה שאין לכם מה לחשוש מפגיעה בצמיחה שלו אלא להיפך חיזוק השרירים ושלד הגוף תורם להתפתחות הצמיחה שלו וכמובן תורם להתפתחות התא והשריר בגופו.

אימון TRX לילדים לדוגמא עם ילד מופלא

  • אופניים – תרגיל מצוין אשר יעלה לילד שלך את הדופק ויידאג להוציא ממנו הרבה אנרגיה. התרגיל פועל על שרירי הבטן, הזרועות וכמובן על קצב פעימות הלב.
  • כיפוף ידיים מהצד – תרגיל מעולה אשר יחזק לילד שלך את הזרוע הקדמית, ויתרום לעיצוב הזרועות שלו.
  • סקוואט בשילוב הרחקת כתפיים אופקית – תרגיל זה משלב עבודת רגליים לצד חיזוק חגרות הכתפיים עם הרצועות. כאמור, נושא חגורת הכתפיים הינו נושא "רגיש" אצל ילדים הסובלים מכתפיים שמוטות – שכן תרגיל זה יכול לסייע בחיזוקן.
  • שכיבות סמיכה – תרגיל זה יתרום לילד שלך בזה שהוא מחזק את שרירי החזה, מעצב את הזרועות ובמקביל פותח את בית החזה.
  • קפיצה על רגל אחת בשילוב שכיבות שמיכה -- שימו לב, בתרגיל זה רק רגל אחת של ילדכם תהיה בתוך הרצועות, כאשר עליו לבצע קפיצה עם רגל אחת בלבד ואז לרדת לשכיבת סמיכה. תרגיל מעולה לשיפור הקאורדינציה, שיפור הכוח ברגליים ובידיים.
  • פלאנק על הרצועות – תרגיל מדהים התורם לחיזוק שרירי הבטן ושרירי הליבה. הרעיון בתרגיל הוא שהילד שלך יחזיק את עצמו בצורה סטטית ובאוויר כשהוא נמצא בתוך הרצועות, ככל שיחזיק יותר זמן באוויר ככה ירגיש יותר את שרירי הבטן עובדים.
  • הבאת ברכיים אל כיוון החזה – בתרגיל זה הילד שלך לא צריך להיות סטטי, אלא הפעם עליו להביא את הברכיים לכיוון הכתפיים. כמו בתרגיל הקודם, גם תרגיל זה נועד לשפר ולחזק את שרירי הבטן.
  • חיזוק היד האחורית – בתרגיל זה, על הילד שלך לבצע מעין כיפוף אל מאחורי העורף ולהביא את הידיים קדימה ליישור מלא. תרגיל זה עובד פרופר על שרירי היד האחורית.
  • סקוואט לאחור עם הרמת ברך -- תרגיל הדורש מיומנות טכנית וקאורדינציה שכן הוא מתבצע על רגל אחת ודורש 2 פעולות בו זמנית מהילד שלך. התרגיל נועד לשיפור היכולות הפיזיות הגופניות ולשיפור שיווי המשקל.
  • מכרעים בצורת מספריים -- בתרגיל הבא על הילד שלך לבצע את תרגיל המכרעים המפורסם תוך שהוא מקפיד על החלפת רגליים (בדומה למספריים). התרגיל יעלה לו את דופק הלב, ויעצב לו את הרגליים.
  • סקוואט צידי – תרגיל זה נחשב לקשה לביצוע, לכן דאגו לעזור לילדכם על ידי הושטת יד. התרגיל מבוצע כאשר רגל אחת מוכנסת לרצועות מהצד, ואז יורדים עם הטוסיק כלפי מטה. זהו אחד התרגילים הכי קשים עד כה בסרטון.
  • קפיצות באוויר תוך החזקת הרצועות -- על ילדכם לאחוז ברצועות ולבצע קפיצות לגובה, ככל שיקפוץ גבוה יותר התרגיל יהיה קשה יותר ויעלה את הדופק במהירות גבוהה יותר מהרגיל.

לסיכום, אימון TRX לילדים זוהי דרך נהדרת לגוון לילדכם באימונים ולגרום להם להוציא המון אנרגיה ובו זמנית לחזק את הגוף.

»» לפרטים נוספים על אימון התנגדות לילדים כנסו לכאן

צרו קשר

מאשר/ת קבלת חומר שיווקי מ PERSONAL FIT

כל הזכויות שמורות ©2016 פרסונל פיט - אימוני כושר אישיים בפריסה ארצית | ברוריה 6, רמת גן | תנאי השימוש |
Call Now Button
WhatsApp chat