בלוג - מאמרים אחרונים

אימון TRX לילדים

אימון TRX לילדים זוהי עוד נישה של פעילות גופנית עבור הקטנטנים, כאשר מדובר בשיעור אשר כולו נועד לחזק את השרירים, לעצב את הגוף וכמובן לשחרר אנרגיה ולהסב לו אושר והרבה עניין ופאן.

בדוגמא הבאה, אתם מוזמנים לצפות בסרטון מופלא של ילד חזק ובכושר בן 8 בשם "קסיוס" אשר מבצע סדרת תרגילים מגוונת עם הרצועות בצורה מאוד נכונה ויחד עם זאת מטורפת, אז תלחצו על "PLAY" ותצפו בסרטון הבא ומי יודע אולי גם אתם תתאהבו ברעיון ותזמינו שיעור אצלנו.

 


אימון TRX לילדים

האם זה מומלץ ובריא?

  • כל פעילות גופנית המבוצעת יחד עם ההכוונה המקצועית הנכונה ועם איש המקצוע המתאים ועם סרגל מאמצים אשר נבנה בהדרגה – הינה מומלצת. לדוגמא: מאמן כדורסל, כדורגל, שחיה, וג'ודו.
  • זוהי פעילות סופר נהדרת משום שההתנגדות העיקרית בתרגילים הינה משקל הגוף שלו, ככה שאין לכם מה לחשוש מפגיעה בצמיחה שלו אלא להיפך חיזוק השרירים ושלד הגוף תורם להתפתחות הצמיחה שלו וכמובן תורם להתפתחות התא והשריר בגופו.

אימון לדוגמא

  • אופניים – תרגיל מצוין אשר יעלה לו את הדופק ויידאג להוציא ממנו הרבה אנרגיה. התרגיל פועל על שרירי הבטן, הזרועות וכמובן על קצב פעימות הלב.
  • כיפוף ידיים מהצד – תרגיל מעולה אשר יחזק לו את הזרוע הקדמית, ויתרום לעיצוב הזרועות שלו.
  • סקוואט בשילוב הרחקת כתפיים אופקית – תרגיל זה משלב עבודת רגליים לצד חיזוק חגורות הכתפיים. כאמור, נושא חגורת הכתפיים הינו נושא "רגיש" אצל כאלו הסובלים מכתפיים שמוטות – שכן תרגיל זה יכול לסייע בחיזוקן.
  • שכיבות סמיכה – תרגיל זה יתרום לו בזה שהוא מחזק את שרירי החזה, מעצב את הזרועות ובמקביל פותח את בית החזה.
  • קפיצה על רגל אחת בשילוב שכיבות שמיכה -- שימו לב, בתרגיל זה רק רגל אחת שלו תהיה בפנים, כאשר עליו לבצע קפיצה עם רגל אחת בלבד ואז לרדת לשכיבת סמיכה. תרגיל מעולה לשיפור הקאורדינציה, שיפור הכוח ברגליים ובידיים.
  • פלאנק – תרגיל מדהים התורם לחיזוק שרירי הבטן ושרירי הליבה. הרעיון בתרגיל שהוא יחזיק את עצמו בצורה סטטית ובאוויר כשהוא נמצא בתוך זה, ככל שיחזיק יותר זמן באוויר ככה ירגיש יותר את שרירי הבטן עובדים.
  • הבאת ברכיים אל כיוון החזה – בתרגיל זה הוא לא צריך להיות סטטי, אלא הפעם עליו להביא את הברכיים לכיוון הכתפיים. כמו בתרגיל הקודם, גם תרגיל זה נועד לשפר ולחזק את שרירי הבטן.
  • חיזוק היד האחורית – בתרגיל זה, עליו לבצע מעין כיפוף אל מאחורי העורף ולהביא את הידיים קדימה ליישור מלא. תרגיל זה עובד פרופר על שרירי היד האחורית.
  • סקוואט לאחור עם הרמת ברך -- תרגיל הדורש מיומנות טכנית וקאורדינציה שכן הוא מתבצע על רגל אחת ודורש 2 פעולות בו זמנית ממנו. התרגיל נועד לשיפור היכולות הפיזיות הגופניות ולשיפור שיווי המשקל.
  • מכרעים בצורת מספריים -- בתרגיל הבא עליו לבצע את תרגיל המכרעים המפורסם תוך שהוא מקפיד על החלפת רגליים (בדומה למספריים). התרגיל יעלה לו את דופק הלב, ויעצב לו את הרגליים.
  • סקוואט צידי – תרגיל זה נחשב לקשה לביצוע, לכן דאגו לעזור להם על ידי הושטת יד. התרגיל מבוצע כאשר רגל אחת מוכנסת לרצועות מהצד, ואז יורדים עם הטוסיק כלפי מטה. זהו אחד התרגילים הכי קשים עד כה בסרטון.
  • קפיצות באוויר תוך כדי שהוא מחזיק -- עליהם לאחוז בזה ולבצע קפיצות לגובה, ככל שיקפוץ גבוה יותר התרגיל יהיה קשה יותר ויעלה את הדופק במהירות גבוהה יותר מהרגיל.

לסיכום, הפעילות הזאת זוהי דרך נהדרת לגוון להם בפעילות ולגרום להם להוציא המון אנרגיה ובו זמנית לחזק את הגוף.

    צרו קשר

    מאשר/ת קבלת חומר שיווקי מ PERSONAL FIT
    כל הזכויות שמורות ©2016 פרסונל פיט - אימוני כושר אישיים בפריסה ארצית | ברוריה 6, רמת גן | תנאי השימוש |
    Call Now Button