בלוג - מאמרים אחרונים

כמה קלוריות שורפים באימון TRX?

בכתבה הבאה, השתדלנו לענות על השאלה: "כמה קלוריות שורפים באימון TRX?" בצורה המקצועית והטובה ביותר שיכולנו לתת לכם. בגדול, עליכם לדעת כי ככל שהאימון יהיה חזק יותר, עצים יותר, מורכב יותר ובדרגת קושי גבוהה יותר – ככה תשרפו יותר קלוריות בוודאות.

המלצה: כדי לדעת במדויק כמה קלוריות נשרפות, אנו מאוד ממליצים לכם להיצמד לשעון דופק ולהזין לתוכו את כל המדדים הרצויים כגון: גיל, משקל, גובה, עצימות האימון בה תרצו לעבוד. בצורה הזאת הנתונים הם יחסית הכי מהימנים ומדוייקים שיכולים להיות.

בחורה עושה חתירה עם טי אר אקס

כל הנתונים שכתבנו בכתבה באשר לשריפת הקלוריות, הם על סמך תוצאות של 2 סוגים של מתאמנים:

  1. המתאמן הראשון (המתחיל) – אדם שרק החל להתאמן לאחרונה בגיל 30, בגובה 1.72, במשקל 65 קילו.
  2. המתאמן השני (המאומן)  – אדם שמתאמן למעלה מ5 שנים, בגיל 30, בגובה 1.72 במשקל של 65 קילו.

מספר הקלוריות שנשרפו הוצגו באמצעות שעון דופק בו הוזנו הנתונים לעיל, והתוצאה בהתאם ל60 דקות של אימון TRX.

כמה קלוריות שורפים באימון TRX למתחילים?

אימון TRX למתחילים – הכוונה לאימון קליל ודי פשוט שמטרתו היא להכיר את הרצועות, ללמוד כיצד לבצע את התרגילים באופן נכון? וכמובן להבין ולהרגיש את הייחודיות של אימון זה.

  • המטרה העיקרית היא עבודה על טכניקה מדויקת של תרגילים ברמת קושי סבירה (ללא יותר מידי קפיצות או תרגילים מורכבים).
  • לפי הנתונים הנ"ל המתאמן הראשון (המתחיל), שרף במשך שעה כ-332 קלוריות. זהו כמובן נתון לא רע בכלל, לאור העובדה שמדובר באימון קליל בדופק נמוך יחסית (60% מהדופק המירבי).

כמה קלוריות שורפים באימון TRX למתקדמים?

  • לעומת האימון הקודם, כאן מדובר באימון TRX מורכב, מאתגר, בעצימות גבוהה, בדופק גבוה המשלב תרגילים ברמת קושי גבוהה מהרגיל. מתאים לאנשים מאומנים בלבד, בעלי ניסיון ורקע קודמים.
  • לפי הנתונים הנ"ל המתאמן השני (המאומן) שאיתו ביצענו אימון למתקדמים, שרף במשך שעה כ-778 קלוריות.
  • מדובר בנתון מדהים! אבל שימו לב כי הדופק בו עבדנו היה בטווחים של 70%-80% מהדופק המירבי ולעיתים ברגעים מסוימים טיפסנו גם ל-85% ואפילו יותר.

לאילו תוצאות ניתן להגיע עם אימוני TRX?

  • חיזוק השרירים ושלד הגוף
  • הגמשת השרירים ושיפור היציבה
  • שיפור הכושר הגופני בטווח הקצר והארוך
  • שריפת 700 קלוריות באימון חזק של שעה
  • שיפור טווחי תנועה ועבודה על טכניקה נכונה
  • חיטוב הגוף עם אימוני TRX לצד אכילה בריאה

צרו קשר

מאשר/ת קבלת חומר שיווקי מ PERSONAL FIT

כל הזכויות שמורות ©2016 פרסונל פיט - אימוני כושר אישיים בפריסה ארצית | ברוריה 6, רמת גן | תנאי השימוש |
Call Now Button
WhatsApp chat