תרגיל TRX לבטן

כמה קלוריות שורפים באימון TRX?

בכתבה הבאה, השתדלנו לענות על השאלה: "כמה קלוריות שורפים באימון TRX?" בצורה המקצועית והטובה ביותר שיכולנו לתת לכם. בגדול, עליכם לדעת כי ככל שהאימון יהיה חזק יותר, עצים יותר, מורכב יותר ובדרגת קושי גבוהה יותר – ככה תשרפו יותר קלוריות בוודאות.

המלצה: כדי לדעת במדויק כמה קלוריות שורף אימון TRX? אנו מאוד ממליצים לכם להיצמד לשעון דופק ולהזין לתוכו את כל המדדים הרצויים כגון: גיל, משקל, גובה, עצימות האימון בה תרצו לעבוד. בצורה הזאת הנתונים הם יחסית הכי מהימנים ומדוייקים שיכולים להיות.

*** כל הנתונים שכתבנו בכתבה באשר לשריפת הקלוריות, הם על סמך תוצאות של 2 סוגים של מתאמנים: המתאמן הראשון (המתחיל) – אדם שרק החל להתאמן לאחרונה בגיל 30, בגובה 1.72, במשקל 65 קילו. המתאמן השני (המאומן) – אדם שמתאמן למעלה מ5 שנים, בגיל 30, בגובה 1.72 במשקל של 65 קילו. מספר הקלוריות שנשרפו הוצגו באמצעות שעון דופק בו הוזנו הנתונים לעיל, והתוצאה הינה בהתאם ל60 דקות של אימון TRX.

הזמינו אימון TRX מחטב

כמה קלוריות שורפים באימון TRX למתחילים?

אימון TRX למתחילים, הכוונה לאימון קליל ודי פשוט שמטרתו היא להכיר את רצועות הטי אר אקס, ללמוד כיצד לבצע את התרגילים באופן נכון וכמובן להבין ולהרגיש את הייחודיות של אימון TRX. המטרה העיקרית הינה עבודה על טכניקה מדויקת של תרגילים ברמת קושי סבירה (ללא יותר מידי קפיצות או תרגילים מורכבים).

לפי הנתונים הנ"ל המתאמן הראשון (המתחיל) שלו עשינו אימון TRX למתחילים, שרף במשך שעה כ-332 קלוריות. זהו כמובן נתון לא רע בכלל, לאור העובדה שמדובר באימון קליל בדופק נמוך יחסית (60% מהדופק המירבי). לפרטים נוספים כנסו לכאן

כמה קלוריות שורפים באימון TRX למתקדמים?

לעומת האימון הקודם, כאן מדובר באימון TRX מורכב, מאתגר, בעצימות גבוהה, בדופק גבוה המשלב תרגילים ברמת קושי גבוהה מהרגיל. מתאים לאנשים מאומנים בלבד, בעלי ניסיון ורקע קודמים באימוני TRX.

לפי הנתונים הנ"ל המתאמן השני (המאומן) שאיתו ביצענו אימון TRX למתקדמים, שרף במשך שעה כ-778 קלוריות. מדובר בנתון מדהים! אבל שימו לב כי הדופק בו עבדנו היה בטווחים של 70%-80% מהדופק המירבי ולעיתים ברגעים מסויימים טיפסנו גם ל-85% ואפילו יותר.

לאילו תוצאות ניתן להגיע עם אימוני TRX?

» שיפור הכושר הגופני בטווח הקצר והארוך

» שיפור טווחי תנועה ועבודה על טכניקה נכונה

» הגמשת השרירים ושיפור היציבה

» חיזוק השרירים ושלד הגוף

» שריפת 700 קלוריות באימון חזק של שעה

» חיטוב הגוף עם אימוני TRX לצד אכילה בריאה

לסיכום, באימוני TRX ניתן לשרוף כמה מאות של קלוריות אבל כמובן יש לדעת כיצד להתאים את האימון בצורה הטובה ביותר עבור המתאמן ויחד עם זאת להישמע לכללי הבטיחות בכדי להימנע מפציעות ספורט מיותרות.

»» רוצים לדעת "האם אימון TRX מרזה?" כנסו לכאן