בלוג - מאמרים אחרונים

כמה קלוריות שורפים באימון TRX?

בכתבה הבאה, השתדלנו לענות על השאלה: "כמה קלוריות שורפים באימון TRX?" בצורה המקצועית והטובה ביותר שיכולנו לתת לכם. בגדול, עליכם לדעת כי ככל שהפעילות תהיה חזקה, מאומצת, מורכבת יותר ובדרגת קושי גבוהה יותר – ככה תשרפו יותר בוודאות.

המלצה: כדי לדעת במדויק כמה קלוריות נשרפות, אנו מאוד ממליצים לכם להיצמד לשעון דופק ולהזין לתוכו את כל המדדים הרצויים כגון: גיל, משקל, גובה, עצימות בה תרצו לעבוד. בצורה הזאת הנתונים הם יחסית הכי מהימנים ומדוייקים שיכולים להיות.

 


בחורה עושה חתירה עם טי אר אקס

כל הנתונים שכתבנו בכתבה, הם על סמך תוצאות של 2 סוגים של מתאמנים:

  1. המתאמן הראשון (המתחיל) – אדם שרק החל להתאמן לאחרונה בגיל 30, בגובה 1.72, במשקל 65 קילו.
  2. המתאמן השני (המאומן)  – אדם שמתאמן למעלה מ5 שנים, בגיל 30, בגובה 1.72 במשקל של 65 קילו.

הנתונים הוצגו באמצעות שעון דופק בו הוזנו הנתונים לעיל, והתוצאה בהתאם ל60 דקות של פעילות.

כמה קלוריות שורפים באימון TRX למתחילים?

1000 Calories TRX Core Focused Workout with Cardio & Isometric Mashup. 1000 cal Suspension Training

אימון למתחילים – הכוונה לפעילות קלילה ודי פשוטה שמטרתה היא להכיר את הרצועות, ללמוד כיצד לבצע את התרגילים באופן נכון? וכמובן להבין ולהרגיש את הייחודיות של זה.

  • המטרה העיקרית היא עבודה על טכניקה מדויקת של תרגילים ברמת קושי סבירה (ללא יותר מידי קפיצות או תרגילים מורכבים).
  • לפי הנתונים הנ"ל המתאמן הראשון (המתחיל), שרף במשך שעה כ-332. זהו כמובן נתון לא רע בכלל, לאור העובדה שמדובר בשיעור קליל בדופק נמוך יחסית (60% מהדופק המירבי).
  •  

כמה קלוריות שורפים באימון TRX למתקדמים?

THE EXECUTIONER, An Advanced TRX Workout

  • לעומת הפעילות הקודמת, כאן מדובר במשהו מורכב, מאתגר, בעצימות גבוהה, בדופק גבוה המשלב תרגילים ברמת קושי גבוהה מהרגיל. מתאים לאנשים מאומנים בלבד, בעלי ניסיון ורקע קודמים.
  • לפי הנתונים הנ"ל המתאמן השני (המאומן) שאיתו ביצענו שיעור למתקדמים, שרף במשך שעה כ-778.
  • מדובר בנתון מדהים! אבל שימו לב כי הדופק בו עבדנו היה בטווחים של 70%-80% מהדופק המירבי ולעיתים ברגעים מסוימים טיפסנו גם ל-85% ואפילו יותר.

לאילו תוצאות ניתן להגיע עם זה?

  • חיזוק השרירים ושלד הגוף
  • הגמשת השרירים ושיפור היציבה
  • שיפור הכושר הגופני בטווח הקצר והארוך
  • שריפת 700 קלוריות בפעילות מאומצת של שעה
  • שיפור טווחי תנועה ועבודה על טכניקה נכונה
  • חיטוב הגוף עם שיעורים אלו בשילוב אכילה בריאה
1 תגובה

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

    צרו קשר

    מאשר/ת קבלת חומר שיווקי מ PERSONAL FIT
    כל הזכויות שמורות ©2016 פרסונל פיט - אימוני כושר אישיים בפריסה ארצית | ברוריה 6, רמת גן | תנאי השימוש |
    Call Now Button