בלוג - מאמרים אחרונים

פעילות גופנית להייטקיסטים: המדריך הקצרצר לאיש ההייטק

בכתבה הבאה, תמצאו מידע על פעילות גופנית להייטקיסטים למשל: נדבר על עולם המחשבים כאשר נמנה את היתרונות המרובים לצד הפיתויים הרבים בדרך העלולים להוביל לסכנות בריאותית מחד, ומאידך ננסה לתת מענה הולם לחבר'ה שנמצאים מול המחשב רוב שעות היום (9 עד 14 שעות) בכך שנמנה מספר טיפים לפעילות וכמובן נציג הדגמות חיות של תרגילים מומלצים.

חשוב להבהיר כי אין לנו אינטרס להשמיץ את העולם הזה, אלא מטרתנו לשים לך מראה מול הפנים אשר תציג לך את המציאות היומיומית בה רוב האנשים נמצאים. המטרה שלנו היא להראות לך כיצד תוכל לבצע אדפטציה נהדרת בין עולם המחשבים לבין העולם הפיזי.

אדם מיואש ומתוסכל

איך ניראה יום של עובד ממוצע?

  • ישיבה ממושכת מול המסך בסביבות 10 שעות ומעלה בממוצע
  • לחץ סיזיפי של עבודה ממושכת, אכילה בריאה בחדר האוכל לצד נשנושים עם הקפה
  • סוף יום מלווה בכאבי צוואר, גב, כתפיים, כרס שגדלה, כאבי עיניים וקיים קושי מלהמשיך במטלות היומיומיות

עם הזמן, אותה שיגרה "תשתלט" עליכם ואת זה אתם לא רוצים…אלא המטרה שלכם היא לשנותה לחיוב. כיצד אתם שואלים את עצמכם? תעשו ספורט (אחת מהפעולות החשובות מנקודת המבט שלנו).

איזה ספורט מומלץ להייטקיסטים?

  • תצאו להליכה או ריצה – תדאגו לנקות את הראש מהלחץ המנטלי ע"י ריצה או הליכה מהירה במקום שאתם אוהבים. כמובן תדאגו לעשות זאת ללא הטלפון (המסיח אותנו ולעיתים אף מטריד), ועם נגן מוזיקה משובח ובו פלייליסט שירים שאתם אוהבים או אפילו הרצאות מעניינות של טד.
  • לכו למכון –  תדאגו לעשות אימון או בתחילתו של יום עבודה או בסיומו ואל תתעצלו. זאת אומרת, קחו איתכם ברכב תיק ובו תשימו נעלי ספורט, ביגוד נעים ונוח, ואיזה חטיף אנרגיה. המטרה שלא תעברו בבית לאחר העבודה, ותתרצו במיליון תירוצים למה לא יצא לכם ללכת. היא ידועה כאחת שתורמת לתחזוקת הגוף, מורידה את הסטרס ומשחררת אנדורפינים.
  • יוגה בים – חשוב לעיתים לדעת להתנתק לזמן מה ממירוץ החיים, מהלחץ הסיזיפי בעבודה, ומהשגרה הטובענית ואז זה אפשר לעשות בים (אמנם לזמן מוגדר אבל זה מעין איפוס של כל המערכות). סעו עם הרכב לחוף ים שאתם אוהבים או בעל קונוטציות חיוביות לכם, שם תפרשו סדין או מזרן, עשו מספר תרגילי יוגה תוך מבט חטוף בגלים וזהו זה "תספגו אווירה". אתם תופתעו לגלות כמה זה יזין אתכם באנרגיות חדשות ורעננות.

תרגילי כושר מומלצים לאנשים אשר יושבים שעות מול המסך

*אלו תרגילים גנריים, כלומר אם אתם סובלים מבעיה נקודתית כדאי שתיגשו לראות איש מקצוע מתאים*

תרגילים לחיזוק הצוואר

10 Best Neck Exercises for Neck Pain Relief – Ask Doctor Jo

תרגילים לחיזוק חגורת הכתפיים

Improve Your Posture | 3 Exercises Only!

תרגילים לעיניים עייפות

Most Powerful Eye Exercises to Restore a Clear Vision

תרגילים לסובלים מכאבי גב תחתון

Lower Back Stretching Routine - Stretches for Lower Back Stiffness

תרגילים מומלצים לסובלים מבעיות בשורש כף היד

Hand + Wrist Exercises For Gamers

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

    צרו קשר

    מאשר/ת קבלת חומר שיווקי מ PERSONAL FIT
    כל הזכויות שמורות ©2016 פרסונל פיט - אימוני כושר אישיים בפריסה ארצית | ברוריה 6, רמת גן | תנאי השימוש |
    Call Now Button
    WhatsApp chat