בלוג - מאמרים אחרונים
איש עם סנטר כפול

תרגילים לסנטר כפול

איך מורידים סנטר כפול עם תרגילים מיוחדים?

4 Easy Face Exercises For Double Chin Removal And Wrinkles

 

פרצוף דג

  • תעשו פרצוף דג מצחיק (כולם יודעים לעשות את זה)
  • תרגיל שמפעיל את שרירי הלחיים ומותח אותם קלות
  • גורם לשרירי הלחיים להיות פחות רפויים ולפנים יותר חלקות
  • תכווצו את השפתיים ותשאבו את הלחיים פנימה
  • תחזיקו כל פעם 10 שניות | ותעשו 15 חזרות
  • תרגיל אשר מוריד סנטר כפול

 

נשיקה לכיוון השמיים

  • תרגיל שעובד על הלסת ועל הצוואר
  • ניתן לבצע אותו בעמידה או בישיבה (יותר נוח פשוט)
  • תיקחו את הראש לאחור, תסתכלו למעלה, ותדמיינו שאתם הולכים לנשק מישהו
  • אם תרגישו מתיחה בצוואר ובסנטר? סימן שאתם עושים זאת נכון
  • תישארו בתנוחה למשך 5 עד 8 שניות ותשחררו | תעשו 5 חזרות
  • תרגיל אשר עוזר להעלים סנטר כפול

 

סיבובי צוואר

  • תרגיל שמחזק את הסנטר, קו הלסת ושרירי הצוואר
  • תשמרו על כתפיים למטה ועמוד שדרה ישר
  • תשבו בנוחות, תטו את הראש מעט לאחור ותבצעו סיבובים (עם ונגד כיוון השעון)

 

שטיפת פה

  • הטכניקה הזאת מחזקת את הלחיים ואת השרירים מסביב
  • תכניסו קצת אוויר לפה, תנפחו את הלחיים, ותעבירו אוויר מצד אחד לשני (כמו גרגור מים)
  • תחזרו על הפעולה מספר פעמים, תנוחו קצת, ותחזרו על זה שוב

 

הרמת סנטר

  • תרימו את הסנטר למעלה והצידה
  • תבליטו את הסנטר קצת, תחזיקו מעט, תפתחו ותסגרו את הפה
  • לאחר מכן תבצעו אותה הפעולה בצד השני

 

How To Get Rid Of DOUBLE CHIN | Jawline Exercise To Reduce Face Fat

 

איך להעלים סנטר כפול בעזרת תזונה נכונה + אימון אירובי?

התופעה הזאת מופיעה לרוב עקב בעיות השמנה ובעיות עור הן כתוצאה גנטית (מולדת), הן כתוצאה מתהליך התבגרות\הזדקנות שהעור שלנו מאבד מהקולגן וכתוצאה מכך מאבד את האלסטיות שלו.

הגורמים אשר משפיעים על זה הם:

גנים מולדים, תזונה בעייתית, מחלה כלשהי, תסמונת נדירה, עישון, חשיפה לשמש, תרופות, שינויים הורמונאליים, עלייה בגיל, ירידה בטונוס השריר.

 

תזונה בריאה

אם אתם חושבים שהתזונה שלכם היא ממש לא טובה וג'אנקית (אתם מכניסים לגוף שלכם אוכל מהיר, חטיפים, מתוקים, מלוחים ופשוט אוכלים כל דבר), אז כדאי לכם לעשות שינוי.

תתחילו לאכול מסודר לפי תפריט מאוזן שתעשה לכם דיאטנית או איש מקצוע מלומד ומנוסה. הרעיון הוא לצמצם מלחים אשר סופחים נוזלים, לאכול מאכלים בריאים ומזינים ובצורה הזאת להוריד אחוזי שומן, אשר יביאו גם להצרת היקפים (ובין היתר תהיה ירידה גם בפנים ובסנטר).

 

פעילות אירובית

תעשו כל פעילות אירובית אשר מעלה את הדופק ושורפת קלוריות כמו: הליכה, הליכה מהירה, ריצה, קפיצה על חבל, סקייטבורד, אופניים, קיקבוקסינג, סלסה, ריקוד, עיצוב דינמי, זומבה, לעלות מדרגות, תשחקו כדורגל או כדורסל והכול במטרה שתעלו את הדופק, תזיעו ותשרפו קלוריות.

השילוב של השניים יוביל לתוצאות, אך קחו בחשבון שזה לעיתים לא יעלים לגמרי את הסנטר הכפול ואז עליכם לשקול הליך ניתוח קוסמטי של מתיחת פנים וצוואר. הכול עניין של בחירה והעדפה אישית וכמובן כמה כסף תרצו להשקיע? ובאיזו מהירות תרצו להיפטר מזה?

אנו מאחלים לכם בהצלחה בכל אופן,

 

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

    צרו קשר

    מאשר/ת קבלת חומר שיווקי מ PERSONAL FIT
    כל הזכויות שמורות ©2016 פרסונל פיט - אימוני כושר אישיים בפריסה ארצית | ברוריה 6, רמת גן | תנאי השימוש |
    Call Now Button