כפיפות בטן עם פיטבול

תרגילי בטן למתחילים

הסרטון הבא שלפניכם, מכיל מספר תרגילי בטן למתחילים אשר ניתן לבצע בסלון בבית, במשרד או בפארק. הפרזנטורית הלבושה ורוד וההורסת זוהי כמובן Natalie Jill שאנחנו באופן אישי מתים עליה, על הכריזמה שנוטפת ממנה וכמובן מהאסתטיקה של הסרטונים שלה. אנחנו אפילו די בטוחים שאתם בעצמכם תתאהבו בה כמונו וזה יגרום לכם להתמיד ולבצע תרגילי כפיפות בטן מידי יום (:

מבנה האימון

4 תרגילים לבטן | כל תרגיל תבצעו 10 עד 20 חזרות | תתחילו בסט אחד עבור כל תרגיל |

תרגילי בטן למתחילים ללא ציוד

תרגיל 1 – תרגיל לבטן בשם Shimmies

דגשים לתרגיל: תשכבו על הגב כאשר אתם על המזרן או על השטיח, קפלו מעט את הרגליים, עלו מעט את גופכם לאוויר תוך כדי שאתם מנתקים את השכמות מעל הקרקע ממש כמו בסרטון. לאחר מכן, בצעו רוטציות צידיות פעם לשמאל פעם לימין כאשר לאורך כל התרגיל השכמות מנותקות מהקרקע ואתם באוויר. קחו בחשבון, כי תרגיל זה יוצר מעט לחץ על שרירי הצוואר, לכן אם אתם סובלים ממש מכאבי צוואר בצעו את אותו הדבר עם הידיים מאחורי העורף (יש הדגמה בסרטון).

תרגיל 2 – תרגיל בטן אלכסונים

דגשים לתרגיל: שוכבים על הריצפה, ידיים מושטות לאחור רגליים לפנים, מבצעים עליה של יד אחת לרגל הנגדית למשל: יד ימין עולה לכיוון בהונות רגל שמאל ולהיפך וכמובן לא לשכוח להקפיד על הוצאת אוויר תוך כדי עליה.

האימון עלינו הקוביות עליכם

תרגיל 3 – תרגיל בטן סטטי מצד לצד

דגשים לתרגיל: היכנסו למצב של בטן סטטי או במילים אחרות "פלאנק" חשוב לשמור על הגוף ישר, ישבן מורם ובטן חזקה ואסופה היטב ולאחר מכן בצעו טוויסטים פעם לשמאל ופעם לימין. אם הינכם מתקשים, תבצעו את התרגיל רק כאשר אתם מחזיקים במצב סטטי למשך 30 שניות עד דקה.

תרגיל 4 – הושטת יד לפנים בשילוב פלאנק

דגשים לתרגיל: התרגיל עצמו מעט קשה למתחילים אז אם ממש מתחשק לכם ונותר לכם כוח בשרירי הבטן תבצעו אותו ואם אזלו לכם הכוחות תנוחו קצת ותטענו מצברים עד לפעם הבאה.

לסיכום, אלו היו מספר תרגילי בטן למתחילים שבחרנו עבורכם כמובן שאתם תמיד יכולים להוסיף עוד סטים ולגוון בתרגילים חדשים. תשתדלו להתמיד בתרגילים על מנת שתהיו מספיק חזקים לאתגר את עצמכם בתרגילים חדשים נוספים. יום נעים חברים, מאיתנו חברי פרסונל פיט

>>>לתרגילי בטן נוספים היכנסו לסרטון 5 דקות של תרגילי בטן בלחיצה כאן