בלוג - מאמרים אחרונים

תרגילי כושר לגב תחתון

סרטון זה מכיל תרגילי כושר לגב תחתון לחיזוק בעיקר של השרירים החלשים. מומלץ כמעט לכל אחד לבצע אותם, שכן זהו אזור מאוד "רגיש" שנוטה לכאוב הרבה פעמים.

שימו לב, אין אנו ממליצים לכם לבצע את התרגיל באם אתם סובלים מפריצת דיסק, בלט או דלקת חמורה. חשוב לפני הכל שתלכו להיוועץ עם רופא או אורטופד המטפל בכם ורק לאחר שתקבלו את אבחנתו ואישורו תדאגו לבצע אותם בעצמכם.

תרגיל לגב התחתון עם כדור

4 תרגילים לחיזוק גב תחתון

4 Must Know Lower Back Exercises

  1. הרמת יד עם רגל נגדית –  תשכבו על הבטן כאשר הרגליים מושטות לאחור והידיים פרושות לפנים. בצעו הרמה של יד ימין עם רגל שמאל, תוך כדי שאתם מעלים את הראש באוויר. זה מחזק את שרירי הגו, העכוז וההמסטרינג.
  2. הרמות רגליים וידיים בו זמנית –  תשכבו על הבטן ולאחר מכן בצעו הרמות גוף כלפי מעלה כלומר, תרימו ידיים ורגליים יחד לאוויר בו זמנית. הרגליים צמודות במנח "פוינט" בעוד שהידיים רחבות מעט מרוחב הכתפיים. זה מחזק אותו מאוד ושימו לב כי המדגים בסרטון עולה ממש למעלה, לא בהכרח תצליחו כמוהו אך אנחנו בטוחים שתעשו את המקסימום.
  3. סופרמן סטטי –  תארו לעצמכם שאתם לרגע גיבור העל סופרמן, יופי עכשיו תחזרו לכדור הארץ אבל לפני שאתם עפים אלינו תחזיקו את עצמכם באוויר בשהייה של כמה שניות. ניראה לכאורה פשוט אבל כדי להיות סופרמן אתם צריכים גם גלימה.
  4. גלגולים מצד לצד –  תשכבו על הגב כאשר הידיים מושטות למעלה, רגליים צמודות ובאוויר וראש מורם. לאחר מכן, בצעו גלגולים על השטיח מצד לצד תוך הקפדה שכל האיברים באוויר ושהגלגולים מגיעים מאזור האגן בלבד. הוא הדורש מעט טכניקה אבל אחרי כמה ניסיונות אתם תוכלו להיות פרזנטורים בסרטונים משלכם.

תרגילים נוספים שיקלו על כאבי גב תחתון

How To Get A Strong Lower Back The RIGHT Way (4 Must Do Exercises)

  • פשיטת גב על כיסא רומי – אחד המכשירים הכי פופולריים במכון. שימו לב לדגשים בסרטון: עליכם לכוון את הכיסא למצב שעצמות האגן נמצאות בקצה הכרית, יש לעלות עד לגובה הישבן בערך ולא לבצע פשיטת יתר שזוהי בעצם העליה הגדולה מידי היוצרת לחץ דחיסתי על החוליות. תוספת משקולת רק למתקדמים שבכם.
  • כל שאר התרגילים – די יש אותם גם למעלה ולכן לא כתבנו על זה, פשוט כאן הניתוחים וההדמיות מעולות יותר אז מומלץ לצפות.

לסיכום, חשוב שתקפידו ליישם את התרגילים ולא לזנוח כי האזור הזה נחשב לאזור "רגיש" ממנו סובל אחוז גדול מכלל האוכלוסייה. אז הקדימו תרופה למכה כבר עכשיו.

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

    צרו קשר

    מאשר/ת קבלת חומר שיווקי מ PERSONAL FIT
    כל הזכויות שמורות ©2016 פרסונל פיט - אימוני כושר אישיים בפריסה ארצית | ברוריה 6, רמת גן | תנאי השימוש |
    Call Now Button
    WhatsApp chat