מתיחות על ספסל

תרגילי כושר על ספסל

בסרטון זה תמצאו 5 דקות של תרגילי כושר על ספסל, הניתנים לביצוע על כל ספסל אפשרי והמותאמים לגברים ולנשים כאחד. המציגה בסרטון זוהי מאמנת הכושר של הסלבריטיז בהוליווד וזוהי כמובן "אנה רנדרר" בעלת ערוץ היוטיוב הקסום בשם "POPSUGAR Fitness".

תרגילי כושר על ספסל לחיזוק השרירים

תרגיל 1 – סינגל לג סקוואט

דגשים לתרגיל: שבו על הספסל כאשר רגל אחת מונחת על הקרקע בעוד שהרגל השניה מקופלת, ואחר מכן בצעו עליות כלפי מעלה כאשר התנועה מאזור עקב הרגל המונח על הקרקע. תרגיל מעולה לאלו הרצים שבכם המחזק מאוד את קוואדריספס בעיקר.

תרגיל 2 – דיפ טרייספס

דגשים לתרגיל: ידיים מונחות על הספסל, מרפקים מוטים החוצה, רגליים ישרות ונשענות על העקבים (לאלו שקשה להם לבצע זאת בצורה הזאת – קפלו את הרגליים) ולאחר מכן, בצעו פשיטת מרפקים תוך שמירה על הגב כמה שיותר צמוד לאזור הספסל כמתואר בסרטון. תרגיל המחזק מאוד את "שריר המלח פלפל" שהרבה מאמני כושר אישיים שמים עליו דגש באימונים שלהם.

תרגיל 3 – טוויסט רוסי עם ספסל

דגשים לתרגיל: תשבו על הספסל כאשר הרגליים מקופלות באוויר והגב מוטה לאחור, ולאחר מכן בצעו מעין טוויסט מצד לצד כאילו אתם אוחזים בחפץ ורוצים להזיזו מצד לצד. תרגיל זה, מפעיל את שרירי הבטן והאלכסונים ומומלץ לבעלי בטן חזקה ולכאלו שלא סובלים מכאבי גב.

בואו לאימון הכרות

תרגיל 4 – שכיבות סמיכה רחב וצר

דגשים לתרגיל: תכנסו למצב של שכיבות סמיכה קלאסי ממש כמו שהמאמנת אנה מדגימה בסרטון ובצעו את השכיבות פעם אחת באחיזה רחבה ופעם אחרת באחיזה צרה. התרגיל מפעיל את שרירי החזה, הכתפיים, הבטן והיד האחורית.

תרגיל 5 – סטפ אפ על ספסל

דגשים לתרגיל: קחו רגל אחת ומקמו אותה במרכז הספסל בעוד שהרגל השנייה על האדמה, ואז בצעו עליות כלפי מעלה תוך העלאת הברך כלפי מעלה עם הוצאת אוויר בעליה. התרגיל מחזק את שרירי הישבן, הרגליים, שיווי משקל ומעלה את הדופק מאוד. אם אתם מרגישי שהתרגיל קשה לכם או שתעשו פחות חזרות, או שתמצאו ספסל לא גבוה במיוחד.

לסיכום, אלו היו 5 דקות של תרגילי כושר על ספסל אותם תוכלו לבצע מתי שרק תרצו, זה אמנם נשמע קצר ובסה"כ 5 דקות אבל מדובר באימון מרוכז ומאוד אפקטיבי לגוף.

>>>לפרטים נוספים על תרגילי כושר עם מוט – תכנסו לכאן