תרגילי TRX לבטן

בכתבה הבאה, תוכלו להתרשם ממגוון תרגילי TRX לבטן אותם מדגים מאמן הכושר "סקוט" בעל גוף חטוב ועם קוביות בבטן סופר מושלמות. את התרגילים הוא מדגים בחדר הכושר אומנם, אבל תוכלו לעשותם גם בבית שלכם או במשרד אם בא לכם.

אם עולות לכם שאלות אנו תמיד פה בשבילכם כדי לעזור, לתמוך, לייעץ ולאמן. בברכה צוות מאמני הכושר של פרסונל פיט

תרגילי TRX לבטן חטובה

  • כפיפות בטן בתלייה באוויר עם רצועות TRX – הניחו את הרגליים בתוך הרצועות (לאחר שכיוונתם לעצמכם את הגובה המתאים), את הידיים תמקמו על הריצפה בערך בקו הכתפיים, ואז תבצעו כפיפות בטן כאשר אתם "מושכים" את הברכיים אל כיוון החזה, ומעלים את הישבן כלפי מעלה. תרגיל מצוין המחזק את שרירי הבטן והליבה.
  • פייקים עם רצועות TRX – די דומה לתרגיל הראשון, רק שהפעם עליכם להרים את הישבן כמה שיותר גבוה באוויר ולהשתדל לכווץ את הבטן כשהיא למעלה. לעומת התרגיל הקודם, בתרגיל זה הרעיון הוא להרים ישבן ולא לכופף ברכיים, שכן תרגיל זה מתבצע עם רגליים ישרות. זהו תרגיל המפעיל את כל שרירי הבטן, ושימו לב להדגמה בסרטון איך כל השרירים של סקוט עובדים.
  • כפיפות בטן בצורת "מטוטלת" בעזרת TRX – בתרגיל הבא, עליכם לבצע מעבר מקסימלי של הרגליים מצד אחד לשני. תדמיינו שאתם לרגע "מטוטלת" וברצונכם להגיע כמה שיותר רחוק עם הרגליים הצידה. תרגיל נהדר המפעיל את אלכסוני הבטן בעיקר וכמובן תורם לשרירי הליבה.
  • כפיפות בטן בצורת "מטוטלת" עם הבאת ברכיים למרפקים – בהמשך לתרגיל השלישי, עליכם להביא את הברכיים לכיוון המרפק עד כמה שניתן. זהו תרגיל לרמת קושי מתקדמת, אז אנא קחו זאת בחשבון. תרגיל מצוין לחיזוק האלכסונים ולסרטוס (השריר באזור הצלעות).
  • סופרמן בעמידה לחיזוק שרירי הבטן – החזיקו ב TRXוהושיטו ידיים קדימה ככל הניתן כאשר אתם תרגישו את הבטן נמתחת ואפילו תחושו ויברציות בידיים ובבטן. תרגיל חזק מאוד, המזכיר קצת את תרגיל כפיפות הבטן עם גלגל. התרגיל מפעיל את כל שרירי הבטן, הזרועות והגב.
  • אלכסונים לבטן בעמידה עם TRX – את התרגיל הבא עליכם לעשות עם ידית אחת בלבד (בסרטון ישנו הסבר בדקה 7:33), תעמדו בצורה נוחה כאשר שתי הידיים אוחזות ברצועות ואז תבצעו מעין סיבוב הצידה, כאשר התרכזו שהסיבוב מגיע משרירי הבטן ולא מהידיים.
  • רוטציה צידית עבור האלכסונים בבטן בעזרת רצועות TRX – תרגיל מאתגר במיוחד! עבור התרגיל הבא, עליכם להכניס את הרגליים וליצור מעין צורת X לטובת "הנעילה", לאחר מכן הישענו עם האמה על הריצפה, הרימו אגן באוויר ואז בצעו מעבר של היד השניה פנימה ככל הניתן.
  • קומבו כפיפות בטן עם רצועות TRX – התרגיל הבא כולל בעצם שילוב של שני תרגילים: הראשון – קירוב ברכיים אל כיוון החזה, השני – סיבוב ברכיים והבאתן אל כיוון המרפקים. תרגיל קשוח, משום שהוא משלב בתוכו 2 תרגילים בו זמנית.
  • פלאנק סטטי כנגד TRX – זהו אחד התרגילים הכי פופולריים לבטן שקיימים! עליכם להיכנס למצב של פלאנק, ולהחזיק באוויר כמה שיותר זמן כאשר תשמרו על גב ישר, בטן חזקה ואסופה ויחד עם זאת כווצו את כל השרירים בגוף לטובת התרגיל.

האם אימון TRX עוזר לבטן שטוחה?

  • התרגילים עם הרצועות אמנם עוזרים לעיצוב שרירי הבטן, אבל הם בהחלט לא יובילו אתכם לקוביות בבטן או לבטן שטוחה אם לא תקפידו ליישם את כל הדברים הנוספים.
  • קחו בחשבון כי אם ברצונכם להגיע לקוביות בבטן כמו של מאמן הכושר בסרטון, יהיה עליכם להקפיד על אכילה בריאה ונכונה, לצד אימונים אירוביים וכמובן לתרגל תרגילי TRX לבטן עם הרצועות.
  • ההמלצה שלנו אליכם היא לאכול נכון, לעשות אימונים אירוביים, להגדיר יעדים ומטרות, להפחית את אחוזי השומן ובמקביל לאתגר את הבטן עם כל מיני תרגילים בזוויות שונות.

»» תלחצו על אימוני TRX לבחירה לתיאום והזמנת אימון