בלוג - מאמרים אחרונים

4 תרגילי כושר עם גומיה

בסרטון זה, תוכלו למצוא 4 תרגילי כושר עם גומיה שאותם תוכלו לעשות בכל זמן ומקום נתון. סרטון זה שייך לערוץ היוטיוב המופלא של המאמנת "נטלי ג'יל" ואילו אנחנו צוות פרסונל תרגמנו אותו בשבילכם.

ניתן לרכוש בכל חנות ספורט ברחבי הארץ המתמחה בציוד ספורט. חשוב לשים לב כי קיימות גומיות במספר צבעים כאשר כל צבע מסמל את רמת ההתנגדות, לכן מומלץ להיוועץ עם המוכרנ\ית בחנות על אחת המתאימה לרמה שלכם.

Short Full-Body Workout w/ Resistance Bands | Natalie Jill

מבנה האימון

כל תרגיל 15 עד 20 חזרות | סט אחד |

תרגילי כושר עם גומיה לעיצוב הגוף

  • הרחקת שכמות –  תעמדו ישר עם מעט כיפוף, תאחזו אותה קצת יותר מרוחב הכתפיים ולאחר מכן תבצעו הרחקת כתפיים אופקית. תרגיל מצוין אשר מחזק את השכמות והכתפיים, נהדר לכאלו הסובלים מכאבי בשכמות בצורה שכיחה.
  • כפיפת כתף –  תניחו אותה מתחת לנעל (באזור המגרעת של הנעל) ותבצעו כפיפה של הכתף כל פעם ביד אחרת. שימו לב, כי בסרטון נטלי המאמנת דואגת לבצע את אותו, כאשר הרגל עם יד נגדית ומחליפה בעת הצורך. זה מחזק מאוד את האזור הקדמי של הכתפיים.
  • סקוואט –  תקשרו אותה סביב הרגליים באזור הברך, אל תיקשרו חזק מידי כדי שתוכלו לבצע אותו בצורה נינוחה. לאחר כשקשרתם אותה, תדאגו לבצע סקוואטים איכותיים כאשר הישבן מוטה לאחור ותבצעו זאת מצד לצד. שימו לב, כי המדריכה בסרטון מודה עד כמה זה קשה לה, שורף לה ועובד בצורה מהממת על הישבן והרגליים – אז קחו זאת בחשבון.
  • פשיטת ירך בשכיבה – תעברו לשכיבה על הגב, תאחזו אותה סביב המותן כדי ליצור התנגדות ולאחר בכן תבצעו פשיטה בירך תוך כדי שאתם מכווצים ישבן חזק ושומרים על הראש מונח מטה על המזרן. זה עובד בצורה פנטסטית על שרירי הישבן והירך האחורית קחו בחשבון שאתם עתידים להיתפס כבר אחרי הסט הראשון שלכם.

לסיכום, מקווים שנהניתם מסרטון הטעימה המהמם שתרגמנו במיוחד עבורכם. התרגילים שבוצעו בסרטון הם עבור פלג הגוף העליון והתחתון

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

    צרו קשר

    מאשר/ת קבלת חומר שיווקי מ PERSONAL FIT
    כל הזכויות שמורות ©2016 פרסונל פיט - אימוני כושר אישיים בפריסה ארצית | ברוריה 6, רמת גן | תנאי השימוש |
    Call Now Button
    WhatsApp chat