בלוג - מאמרים אחרונים

6 טעויות פופולריות בכפיפות בטן

בוידאו הבא תמצאו 6 טעויות פופולריות בכפיפות בטן שאנשים רבים עושים, הרעיון הוא להציג בפניכם את הטעות לתרגיל ומנגד את התיקון לטובת ביצוע תרגיל נכון ואופטימלי.

זהו הסרטון השני "בסדרת הטעויות באימוני כושר" אותו תראו, כאשר אנו מתחייבים להמשיך ולחפש לכם ברשת האינטרנט סרטונים דומים בעלי תוכן דומה, המסבירים על טעויות נוספות ועם תיקונים נכונים.

כפיפות בטן עם מדריך

6 טעויות פופולריות בכפיפות בטן שכדאי לך לדעת

» תיאור התרגיל: הרמות רגליים אל כיוון החזה

הטעות בתרגיל: ביצוע התרגיל תוך נענוע יתר של האגן והרגליים, דבר העלול לייצר עבודה "מזויפת" של השרירים ולא עבודה "נקיה" משרירי הבטן וה Core.

התיקון לתרגיל: ביצוע התרגיל על ידי נטרול הנענוע, כלומר הורדת הרגליים אל הרצפה ולעלות אותן בחזרה בצורה ישרה ללא תזוזות חדות. דבר המקנה עבודה מאוד חזקה וטובה הן באזור הבטן התחתונה, כופפי הירך ושרירי הליבה.

» תיאור התרגיל: כפיפות בטן על הגב

הטעות בתרגיל: ביצוע התרגיל על ידי הפעלת לחץ על הצוואר עם הידיים, ועליה לא נקיה מהבטן. דבר העלול לגרום לכאבי צוואר כרוניים לאורך זמן.

התיקון לתרגיל: ביצוע התרגיל עם מרפקים פתוחים כלפי חוץ, הצמדה של הגב התחתון אל המזרון, יישור מבט כלפי מעלה, ולהתרכז שהתנועה הינה מהבטן. תרגיל בטן מומלץ וקלאסי.

» תיאור התרגיל: הרמות רגליים לבטן התחתונה

הטעות בתרגיל: ביצוע התרגיל כאשר ישנה קשת בין הגב אל מול המזרון, דבר העלול לגרום לבעיית כאבי גב לאורך זמן או בעיה בדיסקים הבין חולייתיים.

התיקון לתרגיל: ביצוע התרגיל עם מגע מוחלט של הגב אל מול המזרון, כאשר אין קשת בגב. ואז לבצע הורגה מעט של הרגליים כלפי מטה ולעלות אותן בחזרה. תרגיל מצוין לחיזוק הבטן התחתונה.

» תיאור התרגיל: בטן אלכסונים על ספסל (סייד פלאנק)

הטעות בתרגיל: ביצוע התרגיל כאשר אחת מהידיים דוחפת את הגוף חזק כלפי מעלה בזמן העליה (דבר הגורם לשרירי הבטן לעבוד פחות בצורה משמעותית).

התיקון לתרגיל: להניח את היד הדוחפת בסמוך לצידי הגב, ואז רוב העבודה תהיה משרירי הבטן האלכסונים ולא מהידיים.

» תיאור התרגיל: פלאנק על מזרון

הטעות בתרגיל: ביצוע התרגיל עם ישבן מורם כלפי מעלה וקשת רחבה בגב, דבר היוצר לחץ גבוה על הגב התחתון.

התיקון לתרגיל: ביצוע התרגיל כאשר הישבן נמצא בצורה ישרה בקו הגוף, והבטן אסופה ומכווצת פנימה. אחד התרגילים המומלצים לחיזוק שריר הבטן, שרירי הליבה וכמובן שרירי הגב.

» תיאור התרגיל: כפיפות בטן בעזרת פולי עליון

הטעות בתרגיל: ביצוע התרגיל כאשר המוט מונח על חוליות הצוואר (דבר העלול לגרום לפציעה באזור) ובנוסף בצורה הזאת המתח השרירי באזור הבטן קטן יותר.

התיקון לתרגיל: ביצוע התרגיל כאשר המוט מונח בקצה הראש, בכך לא יהיה נזק לחוליות הצוואריות ואתם תרגישו את שרירי הבטן פועלים בצורה משמעותית יותר חזקה.

איך לעשות כפיפות בטן נכון?

  • תשכבו על הגב עם מעט פישוק בין הרגליים
  • תניחו ידיים מאחורי הראש ואל תלחצו על הצוואר
  • תקפידו לנשוף כלומר להוציא אוויר בזמן כל עליה
  • כשאתם שוכבים על הגב תשתדלו לא לעשות קשת בגב התחתון
  • כדי למנוע את הקשת, תנסו "להצמיד" את הגב לכיוון הריצפה בתרגיל
  • כשאתם עולים תרימו מעט סנטר, עיניים קדימה, מרפקים פתוחים ובית חזה פתוח
  • הרעיון בכפיפות בטן נכונות הוא "לנתק" את השכמות מעל המזרון ולא את הראש שלכם

כמה קלוריות כפיפות בטן שורפות?

אם המטרה העיקרית שלכם היא לשרוף קלוריות, כדאי שתדעו כמות הקלוריות שתשרפו בכפיפות היא מעט מאוד. אם ברצונכם לחטב כדי אותה כדי שייראו לכם קוביות אז ההמלצות הטובות ביותר שלנו אליכם הן: להקפיד ולעשות אימון אירובי אשר מעלה את הדופק (ריצה, הליכה, אופני כושר וקפיצה על חבל), להקפיד על תזונה מאוזנת ובריאה שתהיה מוקפדת ונכונה לפי מספר קלוריות יומי ומרכיבים מדויקים (כדי להיות בגירעון קלורי), מנוחה רצויה ומומלצת של כ6 שעות ביום ולעשות תרגילי בטן באופן עצמאי. כל הפעולות הללו יובילו אתכם לתוצאות הכי טובות עבורכם (בהנחה ואתם לא מבצעים אותם כבר כמובן).

כמה כפיפות בטן צריך לעשות כדי להוריד קילו?

קילו עומד כיום על 8,000 קלוריות בערך, אז כדי לרדת במקל 1 קילו יהיה עליכם לעשות המון המון כפיפות עד כדי כך שהמשימה היא בלתי אפשרית לביצוע. יהיה יותר נכון להגיד, כי אתם רוצים להוריד במשקל על מנת שתהיה לכם בטן חטובה יותר. הירידה במשקל תבוא ממספר גורמים ולא רק מכפיפות אותם ציינו בשאלה הקודמת, אתם מוזמנים להתחיל וליישם.

צרו קשר

מאשר/ת קבלת חומר שיווקי מ PERSONAL FIT

כל הזכויות שמורות ©2016 פרסונל פיט - אימוני כושר אישיים בפריסה ארצית | ברוריה 6, רמת גן | תנאי השימוש |
Call Now Button
WhatsApp chat